v
v
Izgalmas fejlesztések zajlanak a legnagyobb fizetéstechnológiai világcégek boszorkánykonyhájában. Vannak köztük olyanok, amelyek már működnek, mások a fejlesztés vagy a tesztelés időszakában tartanak.
A fejlesztések majd' mindegyike abból indul ki, hogy a felhasználó rendelkezik okostelefonnal, és/vagy táblagéppel, okostévével (jó eséllyel ilyenünk van otthon, ha az elmúlt egy évben vásároltunk új televíziót, az igazi robbanást az idei karácsony hozhatja). Mint az múlt héten a dublini MasterCard Innovation Showcase elnevezésű sajtó-háttérbeszélgetésen is kiderült, a fejlesztések iránya egyértelműen a bankkártya utáni korszakot vetíti előre.
A fejlesztések közül az egyik legnagyobb érdeklődést az úgynevezett Shopable alkalmazás váltotta ki, amely széles körű felhasználási lehetőségeivel újfajta vásárlási élményt teremt a fogyasztó számára, egyben új teret nyit a reklámok és a vásárlás gyors összekapcsolásában is.
Nézed a filmet, megrendeled a nyakláncot
Egy látványos példával érzékeltetve: telefonunkon, táblagépünkön, számítógépünkön lapozzuk kedvenc magazinunkat 8a nyomtatott lapok jelentős része Magyarországon is hozzáférhető ilyen formában), amiben meglátunk egy cipőhirdetést. Ahelyett, hogy bemennénk a cipőboltba, vagy megkeresnénk a webshopot az interneten, egyszerűen ráklikkelünk a termékre, amelyet egy kattintással behelyezünk virtuális bevásárlókosarunkba, kiválasztjuk, hogy melyik (céges vagy privát) bankkártyánkkal szeretnénk kifizetni a terméket, és PIN-kódunk megadása után már kész is a rendelés, várhatjuk a házhozszállítást.
Ugyanez működhet például kedvenc sportcsapatunk kedvenc játékosának mezével: az online sportújságban látok egy képet a sportolóról, akire kattintva egyből megrendelem a nevével ellátott mezt, a termék akár a következő meccsen vár engem az ugyanilyen egyszerűen megvásárolt ülőhelyemen a stadionban.
JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Amint az a fenti videón is látszik, hasonlóan látványos megoldással ötvözhetik akár a mozifilmekben, TV-sorozatokban egyre gyakrabban látható termékelhelyezést (product placement) a vásárlással. A Marley meg én című filmben Owen Wilson egy nyakláncot ajándékoz szerelmének, akit Jennifer Aniston alakít. A filmet nézve ennél a jelenetnél felugrik egy reklámablak (akár táblagépen, laptopon vagy okostévén nézzük), és ha akarjuk, megállíthatjuk a filmet, ráklikkelhetünk a nyakláncra, és egyszerűen megrendelhetjük azt.
v
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.