Mobilinternet-szolgáltatást indít Magyarországon a UPC, erről Betzalel Kenigsztein, a UPC Magyarország vezérigazgatója és Császár Zoltán, a mobil üzletág vezetője beszélt egy mai sajtótájékoztatón. Egyelőre az ügyfelek "csupán" adatszolgáltatást vehetnek igénybe, a hangszolgáltatás lehetőségeit a társaság még vizsgálja.
Mobilinternet-szolgáltatást vezet be a UPC, a hazai mobilpiacra virtuális szolgáltatóként lép be. Az elsődleges célcsoport a már meglévő ügyfélbázis, az eddigiek mellett kiegészítő szolgáltatásként vehetik igénybe az ügyfelek az új szolgáltatást. A termékek már mától elérhetők. A nem UPC előfizetők számára is elérhető lesz a szolgáltatás, persze nem annyira vonzó árakon, mint a társaság már meglévő ügyfelei számára.
A Vodafone hálózatát használja a UPC, de az ügyfelek a UPC-vel állnak kapcsolatban, vagyis tisztán MVNO szolgáltatásról van szó szemben a saját márkás viszonteladói modellel, ahol az ügyfelek a hagyományos mobilszolgáltatóval állnak kapcsolatban.
Az új csomagok 1-8 gigabyte közöttiek lesznek és 1500-6500 forint között változik a csomagok ára. Az év végéig több ezer ügyfél választhatja az új szolgáltatásokat a menedzsment várakozásai szerint.
Az új magyarországi szolgáltatás nem újdonság a cégcsoporton belül, Chilében már korábban épített a UPC anyavállalata mobilhálózatot, Hollandiában néhány hónapja indult a szolgáltatás és más országokban is folynak tárgyalások arról, hogy virtuális szolgáltatóként lépjen be a piacra a UPC.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Olasz kiesési rangadó is lesz - sport a tévében
- Ekkora kártérítést kaptak a bicskei gyermekotthon igazgatójának áldozatai
- Dönerdiplomácia Törökországban: ezt sütötte ki a német elnök
- Zárt ajtók mögött próbálnak közeledni egymáshoz
- Nem túl biztatóak a foglalkoztatottsági adatok
- Moszkva nem finomkodik, kiutasít két diplomatát