
Kiderült a húsvéti hústitok: 2 hét múlva eldől az árstop sorsa, már olcsó sonkák lepik el a boltokat
„A jelenlegi akciós, 2000 forintos sonkák ára irreálisan alacsony most a boltokban."
A nemzetközi áruházláncok közül elsőként a Tesco áruházaiban lehet beváltani az Erzsébet-utalványokat. A vasárnap megnyílt lehetőséggel sokan éltek rögtön az első napon, az utalvány forgalma azt mutatja, hogy a vásárlók nagyon vártak már erre a nyitásra - tájékoztat közleményében az áruházlánc.
Két héttel ezelőtt jelentette be a Tesco és a Nemzeti Üdülési Szolgálat, hogy tárgyalásaik eredményeképpen április 15-től az áruházlánc 176 hiper- és szupermarketében nyílik lehetőség Erzsébet-utalvánnyal fizetni. Az első nap tapasztalatai azt mutatják, hogy a vásárlók várták már ezt a lehetőséget, a szokásos utalványforgalomhoz képest sokan fizettek tegnap ilyen módon a Tesco áruházaiban.
Az Erzsébet-utalvány - a kibocsátó szándékainak megfelelően - fogyasztásra kész élelmiszerre váltható be, ami a termékek széles körét jelenti. Az utalványt nem lehet viszont szeszes ital és dohánytermék vásárlására felhasználni.
Na ilyen vásárlók is csak a magyar boltokban vannak - KATTINTS!
A felhasználói kör folyamatos bővülésének eredményeként az Erzsébet-utalványt eddig több mint másfél millió munkavállaló választotta Magyarországon. A nemzetközi áruházlánccal történt megegyezés eredményeként a forgalmazó - az Erzsébet-utalvány kibocsátójával egyetértésben - teljes körű, országos elfogadóhelyi hálózatot épített ki. A fogyasztásra kész étel vásárlására felhasználható étkezési jegyeket az országban jelenleg közel 22 ezer helyen elfogadják.
„A jelenlegi akciós, 2000 forintos sonkák ára irreálisan alacsony most a boltokban."
Március 29-én tartott sajtótájékoztatót a Magyar Édességgyártók Szövetség, beszámoltak a húsvéti várakozásokról, de a legnagyobb ágazati nehézségekről is.
Árcsökkentési programot indított a Lidl január elsejétől, melynek köszönhetően az első negyedévben már közel 400 termék ára mérséklődött.
Nincs bevásárlás, megbízható alapanyagok utáni futkosás és hosszas konyhai előkészület. Nincs morfondírozás, hogy mit együnk ma, az étkezések tervezettek, könnyen elkészíthetőek.
Alig egy hónapja indult útjára a Designer Szörp by Gyulai Évi közösségi finanszírozási kampánya a Brancson.
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
A márka gazdag történelmében szinte csak olyan modellt találunk, amely érdemes arra, hogy megőrizzék az utókornak.