Legszebb öröm a műköröm, mert nincs benne irigység - tartja a régi mondás. Valószínűleg nem ez a véleménye annak a brit nőnek, aki - saját bevallása szerint- egy Tesco-szendvicsbe harapva egy elszíneződött műkörömre bukkant.
A Daily Mail című napilap beszámolója szerint a 29 éves Katie Sellers egy előrecsomagolt, füstölt lazacos-krémsajtos Tesco Finest szendvicset vásárolt az áruházlánc egyik cornwalli üzletében, 2 font 40 pennyért (850 forint). A hölgy másnap szerette volna elfogyasztani az ínycsiklandozó készételt, amikor meglepő dolgot tapasztalt.
"Úgy éreztem, valami apró, éles tárgy került a számba. Csak úgy recsegett a fogaim között." - nyilatkozta a lapnak a nő. "Kihúztam, és döbbenten láttam, hogy egy piszkos, elszíneződött műköröm volt az. Szó szerint rosszul lettem a látványtól. Azt gondoltam, hogy azok, akik csomagolják ezeket a szendvicseket, kesztyűben dolgoznak, és nem hordanak műkörmöt. Nem hiszem, hogy valaha vásárolok még előrecsomagolt szendvicset"- mondta a nő, aki betette a rejtélyes műkörmöt egy zacskóba, és elküldte azt a Tesco központjába. Az eset még január 22-én történt, a választ azóta is várja.

A
Daily Mail-nek a Tesco megerősítette, hogy már vizsgálják az ügyet. Az
áruházlánc egyik szóvivője szerint kiemelt fontosságú számukra, hogy az
általuk forgalmazott élelmiszer minősége a lehető legmagasabb szintű
legyen. Saját gyártású és más beszállítói forrásból értékesített
termékeiknél egyaránt kiemelt figyelmet fordítanak arra, nehogy
valamilyen idegen eredetű tárgy kerüljön az élelmiszerekbe.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


