12 milliárdért reklámozzák Magyarországot - ingyen

2011. szeptember 20. 10:02

A Magyar Turizmus Zrt. számításai szerint 60 millió dollárba, azaz 12 milliárd forintba került volna azt a médiamegjelenést, reklámidőt megvenni, amit az Inside Luxury Travel című műsor generál majd Magyarország számára novembertől, amikor is elkezdik a hazánkról szóló részt vetíteni a világ 167 országában a Travel Chanel utazási tévécsatornán - írja a Világgazdaság.

Az adón, amely világszerte ötszázmillió háztartásban elérhető, több mint negyvenszer fogják megismételni a filmet, amelyet áprilisban forgattak Magyarországon, többek közt a Hertelendy Kastélyban, a Four Seasons Gresham Palace Hotelben, valamint Budapest belvárosában.

Magyar Turizmus (MT) Zrt. számításai szerint 2010-ben a tanulmányutakon részt vett médiamunkások által készített cikkek és tudósítások hírértéke nagyjából 2 milliárd forint volt, ezt az idén már hat hónap alatt sikerült meghaladni, több mint 2,5 milliárd forint értékű megjelenéssel. Ebben még nincs benne a Travel Chanel műsor várható hatása.

NAPTÁR
Tovább
2021. május 15. szombat
Zsófia, Szonja
19. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
HR Revolution 2021
Vörös riadó! Újabb fronton nyílhat harc a hazai munkahelyeken. Hogyan tovább?
EZT OLVASTAD MÁR?