Az elmúlt néhány év egyik leggyakrabban használt szavát választotta szeletes csokoládéja márkanevéül egy kis magyar édesipari vállalkozás. A Válság szelet -rácáfolva a nevére - eddig megfelelő forgalmat produkál a gyártónak, ám az igazi piaci siker még várat magára.
Mindenhol azt hallani, hogy így a válság, úgy a válság. Emiatt döntött úgy a makói Galla Sweet Kft. hogy az elmúlt évek egyik legfelkapottabb kifejezéséből márkanevet kreál, így szerezve soktízezer ingyenes reklámozót szeletes csokoládéjának. A számításuk a jelek szerint bevált, mivel a Válság szelet néven futó rumos gesztenyés szelet a világháló segítségével komoly ismertségre tett szert. Ráadásul a jelek szerint a forgalmi adatokra sincs panasz - legalábbis a gyártó cégnél ezt állították a Pénzcentrum kérdésére.
Első ránézésre úgy tűnhet, a termék minőségével is rászolgál a nevére. A 22 grammos szeletet ugyanis 20-25 forint közötti áron adják el a nagykereskedőknek, így a boltokban 30 forint körüli áron juthatnak hozzá a fogyasztók. A gyártó szerint azonban a beltartalmon nem, csak a külcsínyen igyekeztek spórolni. A csomagolás egyszerű, mert az olcsó papírra csak két színből készül a felirat. A nagyobb kiszerelést is egyszerű dobozba töltve forgalmazzák. Egyébként a csoki minőségben semmiben sem marad el a hozzá hasonló árkategóriába tartozó hasonló termékektől - ígéri a gyártó.
A Válság szelet - mint megtudtuk -létező fogyasztói igényt hivatott kielégíteni. A gazdasági nehézségek miatt az édesszájú vevőknek spórolniuk kell, így a táblás termékekről sokan átnyergelnek a kisebb súlyú, ám jóval olcsóbb szeletes csokoládékra. A kisvállalkozás azonban sorstársaihoz hasonlóan piacra jutási nehézségekkel küszködik. Mindössze egyetlen üzletkötője teríti a terméket a nagykereskedések számára az egész országban, így Válság szelet egyelőre nem került ki győztesen a válságból.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Csiki Varga Tamás: a hidegháborús elrettentést idézné a nukleáris fegyverek telepítése Lengyelországba
- Parragh László: Magyarország Európa egyik legjobb szakképzési rendszerét hozta létre
- Jönnek az olcsó Teslák, kilőtt a részvény
- Sokmilliós bírságot kapott az Erste Befektetési Zrt.
- Ismét felcsendül az ország egyik legszebb énekhangja
- Tekintélyes összeget csapol le a kormány a rezsivédelmi alapból