Az elmúlt néhány év egyik leggyakrabban használt szavát választotta szeletes csokoládéja márkanevéül egy kis magyar édesipari vállalkozás. A Válság szelet -rácáfolva a nevére - eddig megfelelő forgalmat produkál a gyártónak, ám az igazi piaci siker még várat magára.
Mindenhol azt hallani, hogy így a válság, úgy a válság. Emiatt döntött úgy a makói Galla Sweet Kft. hogy az elmúlt évek egyik legfelkapottabb kifejezéséből márkanevet kreál, így szerezve soktízezer ingyenes reklámozót szeletes csokoládéjának. A számításuk a jelek szerint bevált, mivel a Válság szelet néven futó rumos gesztenyés szelet a világháló segítségével komoly ismertségre tett szert. Ráadásul a jelek szerint a forgalmi adatokra sincs panasz - legalábbis a gyártó cégnél ezt állították a Pénzcentrum kérdésére.

Első ránézésre úgy tűnhet, a termék minőségével is rászolgál a nevére. A 22 grammos szeletet ugyanis 20-25 forint közötti áron adják el a nagykereskedőknek, így a boltokban 30 forint körüli áron juthatnak hozzá a fogyasztók. A gyártó szerint azonban a beltartalmon nem, csak a külcsínyen igyekeztek spórolni. A csomagolás egyszerű, mert az olcsó papírra csak két színből készül a felirat. A nagyobb kiszerelést is egyszerű dobozba töltve forgalmazzák. Egyébként a csoki minőségben semmiben sem marad el a hozzá hasonló árkategóriába tartozó hasonló termékektől - ígéri a gyártó.
A Válság szelet - mint megtudtuk -létező fogyasztói igényt hivatott kielégíteni. A gazdasági nehézségek miatt az édesszájú vevőknek spórolniuk kell, így a táblás termékekről sokan átnyergelnek a kisebb súlyú, ám jóval olcsóbb szeletes csokoládékra. A kisvállalkozás azonban sorstársaihoz hasonlóan piacra jutási nehézségekkel küszködik. Mindössze egyetlen üzletkötője teríti a terméket a nagykereskedések számára az egész országban, így Válság szelet egyelőre nem került ki győztesen a válságból.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








