Ebben az évben hazánk partnerországként jelenik meg az egyik legrangosabb nemzetközi élelmiszeripari szakkiállításon, a berlini Grüne Wochén. Az idei évben hat berlini METRO áruház is segíti Magyarország jó szereplését, a magyar termékek ismertségének növelését.
A METRO koncepciója szerint jellegzetes élelmiszeripari termékeket mutatnak be, a figyelmet az egyedi élelmiszerexport-kínálatra és gasztronómiára irányítva, egy hosszabb 2010. január 14-24-ig tartó akció keretében. A hangsúly az ízes, minőségi és biztonságos élelmiszerekre, a hagyomány és a korszerűség ötvözetére kerül - írja közleményében az áruházlánc.
Hat berlini METRO áruházban rendeznek magyar heteket és mutatják be a magyar gasztronómiai kultúrát és élelmiszereket.
Gráf József földművelésügyi és vidékfejlesztési miniszter látogatást tesz egy áruházban és találkozik a METRO Cash & Carry Németország vezérigazgatójával, Harald Fraszczakkal. A többi áruházban pedig lehetőség nyílik többek közt:
- Kiemelt megjelenést biztosítanak a magyar termékeknek az áruházi kihelyezésekben
- A METRO éttermekben magyar ételkülönlegességeket lehet megkóstolni (pl. lecsót, palacsintát)
- Magyar zene teszi kellemesebbé az áruházi vásárlási élményt, a szórakoztató elemről pedig magyar néptánc együttesek bemutatója gondoskodik
- Jótékonysági akció keretében adományt juttatnak el a berlini Brunszvik óvoda számára
- Egy utazási irodával együttműködve magyarországi utazás kerül kisorsolásra
- A kreatív koncepcióban Magyarországot egy trikolórban füstölgő csípős paprika szimbolizálja, melyet a METRO is megjelentet minden kiadványában, mely a magyar heteket népszerűsíti.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.