Hatalmas tolongás volt a brit boltokban december 24-én, a mindent az utolsó pillanatra halasztók népes tábora számítások szerint egymillió fontot, vagyis csaknem háromszázmillió forintot hagyott ott a kasszáknál - percenként.
A becslések szerint 13 millióan vásároltak valamit az utolsó napon, ami a szigetország 61 milliós lakosságát figyelembe véve igen impozáns szám. A Sainsbury hitelkártya részlegének szakértői szerint az utolsó napokon 1,37 milliárd fontot költöttek a britek, ami a nyitvatartási időket figyelembe véve percenként 951 ezer fontot jelent - írta a Sun.
A briteket még a szokatlanul hideg és havas időjárás sem tudta megakadályozni a vásárlási őrület kiteljesedésében, a Sheffield melletti bevásárlóközpont parkolója nyitás után alig egy órával már félig tele volt, a forgalom pedig 38 százalékkal haladta meg a 2008-ast. A Waitrose üzleteiben a szokásos 12 millió fontos napi bevétel 38,7 millióra ugrott. A vásárlók elvittek 7,5 tonna hátszínt, 15 tonna rostélyost, 33 ezer báránycombot és 1,8 tonna chipolatát, vagyis vékony kolbászkát.
(A vásárlási roham a magyarokat is utolérte, legalábbis e sorok fordítója alig fért be 24-én a hozzá legközelebb eső nagyáruház parkolójába, a pénztáraknál pedig kígyóztak a sorok, bár a legtöbben csak néhány elfelejtett hozzávalót vásároltak a karácsonyi vacsorához.)
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok