Már december 24-én este megkezdődhet a brit online áruházakban a termékek karácsony utáni leértékelése, hogy egyet se veszítsenek el az áruházak az ünnepek utáni akciókat kereső vásárlókból.
Késhegyig menő harcra lehet számítani az interneten azokért a vásárlókért, akiknek még maradt egy kis pénze karácsony után. Sok kiskereskedő már karácsony este megkezdi az akciókat a neten, december 26-a, szombat pedig az év egyik legnagyobb forgalmú napjának számíthat a valódi áruházakban, mivel Nagy-Britanniában aznap már nyitva lesznek a boltok. Egyes becslések szerint a szombati kiskereskedelmi forgalom elérheti a 100 millió fontot, vagyis, a 31 milliárd forintot a szigetországban.
A korábbi évek számadatai figyelembe véve több mint négymilió főre számítanak, akik már december 25-én felcsatlakoznak az internetre kifejezetten azzal a szándékkal, hogy vegyenek maguknak valamit. Ez nagyjából megfelel az anglikán, katolikus, metodista vagy bármely egyéb misét látogató emberek számának. A Halfords áruház közleménye szerint tavaly karácsony napja az év harmadik legnagyobb forgalmát hozta az interneten.
Bár az egyházak vezetői teljes egyetértésben ítélték el, amiért a brit lakosság egy napot nem tud eltölteni vásárlás nélkül, a "józan ész" szava idén úgy látszik, erősebbnek bizonyul. A szigetországban ugyanis január elsejétől 17,5 százalékra emelkedik az áfa az eddigi 15 százalékról, emiatt sokan előrehozzák a nagy értékű vásárlásaikat és nem várják meg a hagyományos január végi leértékeléseket.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza