A luxusmárkák nem csak a név és a minőség miatt azok, amik, hanem a miliőnek köszönhetően is, ami körüllengi őket. Épp ezért nem is lehet őket diszkont-boltokban árusítani. És ez nem csak fellengzősség, hanem az Európai Bíróság hivatalos véleménye.
A luxusmárkák minősége nemcsak a fizikai karakterisztikájuknak köszönhető, de az allűrnek és az értékükről kialakult képnek is, mely a luxus érzetét kelti - mondta ki csütörtökön az Európai Bíróság,
Az ügy kirobbantója a Christian Dior volt, aki még 2000-ben kötött üzletet a Societe Industrielle Lingerie-vel (SIL), Dior termékek előállítására és forgalmazására. A szerződés kikötötte, hogy a "Dior márkanév elismertségének és presztízsének fenntartása érdekében" a termékekek nem lehet diszkont-üzletekben árusítani.
Csakhogy anyagi nehézségei miatt a SIL pontosan ezt tette, amiért a Dior az Európai Bírósághoz fordult. A cég arra hivatkozott, hogy a Dior védjegy többé már nem vonatkozik az általuk előállított termékekre, így azt sem lehet előírni számukra, hol árusítsák a termékeket és hol ne, az EB azonban eltérően látta az esetet.
Véleményük szerint a Dior igenis érvényesítheti tulajdonosi jogait, ha úgy látja, hogy a nem megfelelő értékesítési csatorna hátrányosan érintheti a márkáról kialakult képet. Konkrét döntés azonban nem született, az EB visszadobta az ügyet a francia bíróságnak, hogy ott derüljön ki, a "luxus miliője" sérült-e ebben a speciális esetben.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml