A gazdasági nehézségek ellenére is tömött sorok állnak a hazai fürdők, akvaparkok bejáratánál: a legtöbb helyen magyar vendégeket fogadnak, akik sokkal inkább a gyenge forint, semmint a spórolás miatt választják a hazai helyszíneket. A december elején nyílt káposztásmegyeri Aquaworldben február közepén már a százezredik látogatót fogadták, s akad olyan nap, hogy már délben megtelik az 1800 fős komplexum.
Zalaegerszegen a válság miatt a forgalom stagnálásával is elégedettek lettek volna még az év elején, a fürdő forgalma mégis csaknem 10 százalékkal emelkedett. Míg tavaly rengetegen jártak a szomszédos országokba, mondván, jobb az ár-érték arány, addig az idén a hazai szolgáltatók nyertek. Mi több, határ menti fürdőhelyek jelentős szlovák vendégforgalomról számolnak be, akiknek az euró bevezetése után fürödni is olcsóbb nálunk.
Ezért nem csoda, hogy számos település lát fejlődési lehetőséget most is a fürdőfejlesztésekben: csak ezen a héten három településen jelentettek be fürdőbővítést. Nagykőrösön, Makón és Sopronban is ezzel vonzanának több látogatót. Az ingatlanpiaci szakemberek szerint a szállodafejlesztésekhez hasonlóan a fürdők is igen kockázatos, ámde jelentős megtérüléssel kecsegtető beruházások.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml