Az amerikai nyersanyagpiaci tőzsde felügyelet (CFTC) Paul Greenwood-ot és Stephen Walsh-t összesen 1.3 milliárd dollárra rúgó csalással és hűtlen kezeléssel vádolta meg. A 60-as éveiket taposó határidős piaci kereskedők könyvekre, lovakra, és házakra költötték a befektetők pénzét.
Szerda reggel tartóztatták le a 60-as éveiket taposó határidős tőzsdei kereskedőket 1.3 milliárd dolláros csalás gyanújával, jelentette be az FBI.
A vád szerint 1996 óta Walsh és Greenwood 1.3 milliárd dollárt gyűjtött befektetőktől többek között a Westridge Capital Management és a WG Trading Investors számára. A befektetők úgy tudták, hogy pénzükkel index arbitrázs ügyleteket hajtanak végre, eközben azonban 553 millió dollárnyi pénzösszeget szivattyúztak ki egyéb felhasználásra.
Ebből állítólagosan 160 millió dollárt a két személy saját magánkiadásaik fedezésére fordították - állítja a CFTC. Ritka könyveket, lovakat vásároltak, Walsh neje pedig 3 millió dollár értékben kapott ajándékba egy rezidenciát. A becsapott befektetők között nyugdíjpénztárak, egyetemi alapok is találhatók, melyek 668 millió dollárt pumpáltak a vádlottak üzleteibe.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








