A Germanwings ezúttal a kisgyermekes családoknak kedvez: a két évnél fiatalabb gyermekek szülei a korábbihoz képest több csomagot vihetnek magukkal túlsúly fizetése nélkül. Az új szabályozás a 2009. március 29-én életbe lépő nyári menetrend valamennyi járatára vonatkozik.
A szülők minden két év alatti kisgyermekük után további 20-20 kilogrammnyi csomagot adhatnak fel a Germanwings járataira. A babakocsik és gyerekülések továbbra is díjmentesen szállíthatók. Egy egygyermekes család a jövőben így összesen 60 kilogramm súlyú csomagot, továbbá egy babakocsit és egy gyermekülést vihet magával.
Az új szabályozás bevezetése előtt egy család maximum 40 kg-os bőröndöt adhatott fel; túlsúly esetén pótdíjat kellett fizetniük.
A Germanwings újra bebizonyította, hogy kiemelt figyelmet szentel a családoknak. Pár hónappal ezelőtt a 2 és 12 éves kor közötti gyerekekre vonatkozó általános, 33%-os kedvezményt vezetett be valamennyi járatán. A diszkont légitársaság a Németországon belüli járatokon biztosítja az egyedül utazó gyermekek felügyeletét is.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








