Magyarország az igen előkelő második helyről a tizedikre csúszott vissza a Country Brand Index (CBI) legjobb ár-érték arányú üdülőhelyeket rangsoroló listáján. Tavaly hazánkat csupán Thaiföldnek sikerült megelőznie - írja a Világgazdaság.
A kategória győztese idén az Indokínai-félsziget lett, Magyarország helyét pedig India vette át. A világlistákat a FutureBrand és a Weber Shandwick teszi közzé minden évben. Az összesített ranglistában az élen Ausztrália áll, a tavalyi hatodik helyen szereplő Kanada átvette az Egyesült Államok második helyét, s a 2007-ben még érmes Nagy-Britannia a nyolcadik helyre csúszott vissza.
A lista felállításakor három lépcsős kiválasztási rendszerben vizsgálták az országok globális versenyképességét, figyelembe vettek szakértői véleményeket, illetve releváns idegenforgalmi statisztikákat is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


