Már-már görcsbe rándul az ember gyomra, mikor felcsavarja a rádió hangerejét, vagy bekapcsolja a tévét, mivel mindenhonnan csak azt hallani mennyire súlyos a pénzpiaci válság. Már kikapcsolódni sem lehet anélkül, hogy ne botlanánk valahol valamilyen válság-témába. A gerjesztett feszültség pedig igen egyszerűen levezethető, csak a tányérjainkat kell a falhoz vágni. Állítólag segít...
A válság a tengerentúlon is dúl, az amerikaiak megtépázott idegeit tovább gyűri, hogy épp Karácsony előtt kénytelenek lesznek visszafogni vásárlásaikat. Ez éppen elég pótlólagos feszültséget generál, melynek levezetésére Sarah Lavely egy megfelelő és a megfelelő keretek között veszélytelen lehetőséget eszelt ki.
A Sarah's Smash Shack-ben nemes egyszerűséggel nincs más feladata a betérő vendégnek, minthogy a falhoz vágja a keze ügyébe kerülő tányérokat, amilyen erősen csak tudja. A vállalkozás ráadásul éjjel, nappal üzemel a hét mindegyik napján.
A tányérdobálás mindössze 10 dollárba (1860 forintba) kerül, s 15 perc jut a féktelen dobálásra. A biztonságot a megfelelő védőfelszerelés garantálja, bukósisak, s védőszemüveg is jár a klienseknek.
Az üzlet tulajdonosa ráadásul diszkrét, nem firtatja, mi is a kliensek problémája, persze azért azt nem állja meg, hogy találgatásokba ne bocsátkozzon, szerinte igen széles a stressz-skála, bizonyosan akad, aki valamilyen pénzügyi probléma miatt fordul a tányérok adta vigaszhoz, míg másoknak a munkahelyével lehet gond.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








