Egy másodosztályú zimbabwei futballcsapat tagjai a Zambézi folyó egy tiltott szakaszán fürdőztek. Az úszás része volt annak a megtisztulási szertartásnak, melynek során a rossz szellemektől akartak megszabadulni a játékosok a mérkőzés előtt, ehelyett egyik társukat veszítették el.
Az egyik helyi napilap beszámolója szerint a 16 játékosnak a csapatvezetők tanácsolták a fürdőzést. Azt állították, hogy a rituáléval megszabadulhatnak a játékosok a rossz szellemektől. Az úszást követően vették észre, hogy egyik társuk hiányzik, de azóta sem bukkantak a nyomára.
A Viktória-vízeséstől nem messze található folyószakasz a helyiek szerint hemzseg a krokodiloktól és a vízilovaktól. Az eltűnt sportolóra nem valószínű, hogy rátalálnak. A rendőrség szóvivője szerint a tragédiát vélhetően nem támadás, hanem a felelőtlenség okozta.
A szellemek erejében nem csak Zimbabwében, hanem szinte minden afrikai országban mélyen hisznek az emberek.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








