Szlovákiában új üzletbe fogott a vasúttársaság. Évi kétszázezer euró bevételt remélnek abból, hogy bárki névadó szponzora lehet a személyszállító vonatoknak. Az ötlet nem új, hazánkban azonban jelenleg csak a GYSEV folytat hasonló gyakorlatot - írja a Népszabadság.
Bejött a Szlovák Vasúti Társaság (ZSS) új kezdeményezése, amely szerint a szlovákiai székhelyű cégek névadói lehetnek a belföldi vonatjáratoknak, ami a vasutasok szerint komoly reklámértékkel bír. Az érdeklődés akkora, hogy a társaság már most is mondhat nemet a kérőknek.
A Szlovákiában újszerű kezdeményezés a magyar vasútnál kipróbált lehetőség: a MÁV legalábbis már egy évtizeddel ezelőtt keresett és talált bőkezű keresztapát vonatainak. Az első fecske a Westel InterCity volt. Az azóta megszűnt Westel Rádiótelefon Kft. a kilencvenes években márkaneve vasúti menetrendbe kerüléséért cserébe fedélzeti telefonokkal szerelte fel a MÁV Debrecenbe közlekedő IC-járatát. De üzleti alapon kapta a nevét a főváros és Miskolc között közlekedő TVK-IC is.
Más kérdés, hogy az állami vasútnál a kezdeti sikerek ellenére nem vált bevett gyakorlattá a vonatok nevének értékesítése. Szerelvényei többnyire az úti céljukhoz kötődő neveket kapnak a keresztségben, de neveznek el vonatokat ismert történelmi személyekről, a kultúra meghatározó alakjairól is. Üzleti alapon elkeresztelt járat jelenleg nincs a MÁV menetrendjében.
A Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút (GYSEV) Zrt. ellenben nem zárkózik el vonatai nevének áruba bocsátásától. Az osztrák-magyar vasúttársaság Sopron és Budapest között közlekedő két IC-járata - az Uniqua és a Kékfrankos - is szponzora után kapta a nevét egy menetrendi évre.
A vállalkozásunk sikere rengeteg dolgon múlhat, nem elég az ötlet, bizony kemény munkát kell fektetni a sikerbe.
Tíz év után ismét megjelenhet Lakatos István Év Gyerekkönyve-díjas meseregénye, a Dobozváros!
A kutatók szerint az egyik ok, amiért az adakozás javíthatja a fizikai egészséget az az, hogy segít csökkenteni a stresszt és a feszültséget.
Egy vállalat sikeressége mérettől függetlenül több dolgon múlhat, azonban a sikeres marketing igazán erőssé teheti azt, válság esetén is.
-
Több mint 30 ezer tonna élelmiszert mentettek meg a kidobástól
Öt év alatt az élelmiszer-felesleg közel felét hasznosította a Tesco.
-
Fellendült a tőkebevonás a cégeknél
Túlélés, beruházás, felvásárlás – a Hiventures tőkével támogatja.
- A MOL Fehérvár továbbjutott, győzelme ellenére a Kisvárda kiesett
- Újabb korábbi legendás futballistáját gyászolja az Újpest
- A félelmek szerint így vezethet zavargásokhoz a német energiaválság
- A kivétel ezúttal nem erősíti a szabályt - Maszkvita Németországban
- Pénteken tovább esik a 95-ös benzin ára
- Magyar Gripenek őrzik a balti légteret - ezt tapasztalják a háború idején
Portfolio Future of Finance 2022
Energy Investment Forum 2022 - A MEKH szakmai támogatásával
Private Health Forum 2022


