Mintegy 30 ezer bérletet adtak el elővételben, a napijegyből pedig 2-3 ezer kelt el a ma kezdődő Sziget Fesztiválra, az azonban csak a záráskor derül ki, hogy az érdeklődés nőtt, vagy a látogatók változtattak szokásaikon, és inkább elővételben veszik a jegyet - írja a Világgazdaság.
A sátorral érkező vendégek több mint 70%-a külföldi. Ahhoz, hogy a 2,7 milliárd forint költségvetésű fesztivál kiadásai megtérüljenek, idén is szükség lesz a tavalyihoz hasonló 371 ezres látogatószámra.
A szponzorok támogatása nagyjából mindig az éves költségvetés 25-26%-át fedezi, a vendéglátásból a bevétel 5-6%-át, a jegyeladásból pedig a fennmaradó részt fedezik.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








