Változatlan marad a 4-es metró Baross téri állomásának építéséhez, illetve az ottani kihúzó, fordító alagút és egyéb csatornaépítési munkálatok kivitelezéséhez kapcsolódóan kialakított forgalmi rend. A négy hónap alatt megszokott gyakorlatnak megfelelően - ami egyébként a számos javasolt kerülőút miatt nem okozott fennakadásokat - a célforgalom, a BKV járművei és a taxik is zavartalanul haladhatnak át a téren, illetve a Thököly úton 2009. április közepéig.
Ezt követően is folytatódnak természetesen a munkálatok, ideiglenes forgalmi változásokra a kivitelezés befejeződéséig, azaz várhatóan 2010-ig folyamatosan számítani kell, de jövő tavasztól (a jelenlegi korlátozások többségének feloldásától, illetve a közúti forgalom megindulásától) nem várhatóak már jelentősebb fennakadások a Keleti pályaudvar térségében.
A Keleti pályaudvar metróállomás építése tavaly óta tart, február második felében kezdődött meg az állomás résfalainak kialakítása, ami ezekben a hetekben fejeződött be. Március közepe óta a kivitelező részére négy hónapra kiadott engedély értelmében átmenetileg leszűkült a járható útvonal, a biztonságos gyalogosforgalom fenntartása mellett csupán a BKV járatai, a taxik, az építési forgalom, a tűzoltók, valamint a mentők hajthattak át a téren. A munkálatok és a közösségi közlekedés együttes zavartalansága érdekében 2009. április 15-ig a már bevált forgalmi rend marad a Baross téren és annak vonzáskörzetében.
A Thököly út - Dózsa György úti kereszteződésből a Thököly útra a Baross tér felé továbbra is csak a BKV autóbuszai és a megkülönböztető jelzést használó járművek hajthatnak be. Ugyanakkor a Thököly út a bekötő kis utcákból változatlanul elérhető, illetve a rákanyarodás sincs semmilyen irányban korlátozva. A Rákóczi útról a Baross térnél csak a Kerepesi út irányába lehet továbbhaladni.
A Nefelejcs utca és a Bethlen Gábor utca a Thököly utca felől októberig továbbra is zsákutca. A 7-es buszcsalád, a 907-es és 973-as számú éjszakai járatok a Bosnyák tér irányába a Keleti pályaudvar homlokzata előtt, a Kerepesi út után kialakított megállóhelyen állnak meg, a forgalmat a pályaudvar melletti parkolón keresztül vezetik át továbbra is.
A Baross téren épülő állomás lesz a 4-es metró első szakaszának ideiglenes végállomása. A tervek szerint a tér jellege alapvetően nem változik. Maga az állomása a Thököly út alá kerül, és közvetlen kapcsolata lesz a jelenlegi aluljárórendszerrel. A vonal a későbbiekben meghosszabbítható lesz Rákospalota felé. Kiszélesítik a Bethlen Gábor utca felé vezető keskeny aluljáró-folyosót.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Módosul a buszmegállók helye is. A javaslatok szerint növekedhet a tér zöldfelületének nagysága. A Baross tér már ma is igen fontos közlekedési csomópont. Ezt a helyzetet az új metró tovább erősíti. Az állomás megépültével már két metróvonal, jelentős belföldi és nemzetközi járatokat fogadó vasútállomás és több fontos felszíni tömegközlekedési eszköz kapcsolódik itt össze.
Forrás: DBR Metró Projekt Igazgatóság

Durvul az árháború a magyar boltokban: brutál húsvéti akciókat villantott az Aldi, Lidl, Spar, Tesco
A Pénzcentrum most megnézte, mik a legjobb akciók a hazai boltokban, hiszen a brutális drágulás mellett egyáltalán nem mindegy, hol vásárolunk be az ünnepre.

Kiderült a húsvéti hústitok: 2 hét múlva eldől az árstop sorsa, már olcsó sonkák lepik el a boltokat
„A jelenlegi akciós, 2000 forintos sonkák ára irreálisan alacsony most a boltokban."

Ennek sokan nem fognak örülni húsvét előtt: ezért nem lesz olcsóbb se a csokinyuszi, se a csokitojás
Március 29-én tartott sajtótájékoztatót a Magyar Édességgyártók Szövetség, beszámoltak a húsvéti várakozásokról, de a legnagyobb ágazati nehézségekről is.
Nincs bevásárlás, megbízható alapanyagok utáni futkosás és hosszas konyhai előkészület. Nincs morfondírozás, hogy mit együnk ma, az étkezések tervezettek, könnyen elkészíthetőek.
Alig egy hónapja indult útjára a Designer Szörp by Gyulai Évi közösségi finanszírozási kampánya a Brancson.
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
-
Évek óta nem volt erre példa a lakáspiacon: komoly előnyhöz jutottak a lakásvásárlók
Hosszú évek tartó trend fordult meg a hazai lakáspiacon: a hirdetési idők meghosszabbodtak, és a keresleti piacról a kínálati piac felé mozdult el az ágazat.
-
Klasszikus Porsche – a jövő legélvezetesebb befektetése (x)
A márka gazdag történelmében szinte csak olyan modellt találunk, amely érdemes arra, hogy megőrizzék az utókornak.
GYŐR - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
VESZPRÉM - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
MISKOLC - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
DEBRECEN - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


