A T-Mobile lakossági és vállalati ügyfelei egyaránt olcsóbban internetezhetnek és e-mailezhetnek az Európai Unióban és további három országban, köszönhetően annak, hogy a szolgáltató július 1-jével jelentősen csökkenti az adatroaming díját.
A T-Mobile a vonzó belföldi mobilinternetes ajánlatokon túl arra törekszik, hogy ügyfelei külföldön is kedvezőbb díjakkal internetezhessenek, ezért július 1-jével meghatározott országok esetén csökkenti adatroaming-díjait. Az európai kontinensen az EU 26 államában, valamint Norvégiában, Liechtensteinben és Izlandon minden partnerhálózaton olcsóbb lesz a WAP-ozás, az internetezés vagy az e-mailezés. Ezekben az országokban a lakossági és vállalati előfizetők adatforgalomi díja az eddigi 120, 180 és 300 Ft/100 kB helyett egységesen bruttó 50 Ft/100 kB (minden megkezdett egység díjköteles, és a számlázási egységek folyamatos kapcsolódáson belül érvényesek, új kapcsolódáskor a számlázás újrakezdődik) lesz!
Az új díjszabás minden T-Mobile-os előfizetéssel rendelkező ügyfél esetén július 1-jétől automatikusan életbe lép, arra nem szükséges regisztrálni. Természetesen a külföldi mobilinternetezéshez Domino kártya esetén továbbra is szükséges a roamingszolgáltatás bekapcsolása és elengedhetetlenek a megfelelő internet- vagy WAP-beállítások. Domino kártyás ügyfeleknek a roaming során változatlanul legalább 1125 Ft-nyi egyenleggel is rendelkezniük kell.
A kedvezőbb díjak a következő országokban, az európai kontinensen vehetők igénybe (a külbirtokok esetén az új díj nem érvényes): Ausztria, Belgium, Bulgária, Ciprus, Csehország, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Görögország, Hollandia, Izland, Írország, Lengyelország, Lettország, Liechtenstein, Litvánia, Luxemburg, Málta, Nagy-Britannia, Németország, Norvégia, Olaszország, Portugália, Románia, Spanyolország, Svédország, Szlovákia, Szlovénia.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


