A legnagyobb hazai mobilszolgáltató havidíjas és Domino kártyás ügyfelei az új akciós roaming kedvezmény aktiválása esetén az EU meghatározott hálózataiból 30%-kal olcsóbban indíthatnak hívásokat, azaz pl. magyarországi hívószámokat 101 forintos percdíjjal hívhatnak. A kedvezmény 30 napra 300 forintos díj ellenében, regisztrációval vehető igénybe, és június 1. és július 31. között aktiválható (július 31-ei bekapcsolás esetén a kedvezmény augusztus 30-ig használható). A kedvezmény nem újul meg automatikusan, így a 30 nap lejártával igény esetén ismét aktiválni kell.
A kedvezményt érdemes a legegyszerűbb módon SMS-ben még az utazás előtt bekapcsolni. Havidíjas vagy Dominós ügyfélként a +EU kódot kell díjmentes SMS-ben elküldeni a 1430-as telefonszámra. Külföldi aktiválás esetén havidíjasként ugyanezt a kódot a +36-30/3444-888-as, Dominósként a +36-30/3444-740-es számra kell küldeni, de a kedvezmény a megfelelő hívószám felhívásával is beállítható. A két telefonszám felhívása vagy az azokra küldött SMS-ek esetén az ügyfél a díjcsomagja szerinti díjait fizeti. Arra is figyelni kell, hogy külföldön Dominósként legalább 1125 Ft-os meglévő egyenlegre és a roaming-szolgáltatás aktiválására szintén szükség lesz.
Az akciós kedvezmény a T-Mobile honlapján (www.t-mobile.hu) a My T-Mobile-ban vagy a t-zones WAP-on az önkiszolgáló ügyfélszolgálaton aktiválható. Az internet vagy a WAP használata esetén az adatforgalom díja megegyezik az előfizető által használt díjcsomag díjszabás szerinti díjával. A kedvezmény aktiválása emellett országszerte bármely T-Pontban személyesen is kérhető. A kedvezmény a World Class és a Világjáró Classic díjcsomaggal rendelkező ügyfelek számára nem érhető el.
A kedvezmény az Európai Unión belül az alábbi hálózatok mindegyikéből indított hívásra érvényes:

Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








