Annyi bizonyos, nem telt eseménytelenül az év, hiszen új társaság jelent meg az előfizetéses terjesztői piacon, tulajdonos- és vezérigazgatóváltás zajlott a második legnagyobb kereskedelmi tévétársaságnál, csúszott a digitális átállás - olvasható a Világgazdaságban.
Januárban kezdte meg tevékenységét a MédiaLOG Fiege Zrt., amely a Világgazdaság kivételével valamennyi országos napilap terjesztését átvette a Magyar Postától. Az átállás miatt a helyzet csupán a második félévre normalizálódott, 8 számjegyű veszteség árán. A kiadók év végén jelentették be, hogy kivásárolják a Fiegét, s a társaságot önállóan működtetik tovább.
Részben a reklámbüdzsék megszorítása okolható a reklámpiac visszaesésért. Ugyanakkor a listaáron számított reklámköltés dinamikusan emelkedik, amelyből arra lehet következtetni, hogy egyes piaci szereplők igen nagy, esetenként 90 százalékos kedvezményeket adnak ügyfeleiknek.
Tavaly megújult, műsorszerkezetet és arculatot váltott a Magyar Rádió is, melynek következtében az MR2-Petőfi rádió hallgatottsága nagy mértékben megugrott, a kereskedelmi konkurensek rovására. Emiatt aztán ez utóbbiak tiltakoztak is, az ORTT-vizsgálat még tart.
A televíziós csatornák piacán a tematikus csatornák megugrása, valamint a TV2 tulajdonosváltása volt a legfőbb 2007-es esemény. Tavaly nyáron hozták tető alá a parlamenti pártok a digitális átállásról szóló törvényt, azonban a multiplexpályázatot nem írták ki október 31-ig, az új határidő 2008. december 31.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








