Új, korszerű utastájékoztatási és járműdiagnosztikai rendszer bevezetését tervezi a BKV: a beruházás körülbelül 8 milliárd forintot emésztene fel, melynek megvalósításához a közlekedési vállalat uniós pályázatok útján szeretne forrást szerezni - írja a Népszabadság.
A jelenlegi tervek szerint a 2 év múlva bevezetésre kerülő rendszert újabb két év után az úgynevezett e-ticketing, vagyis a chip-kártyás jegyrendszer követné, mellyel lehetővé válik, hogy a BKV személyre szabott ajánlatot tegyen utasai számára, azok közlekedési szokásainak megfelelően. Vagyis minden tömegközlekedést használó ügyfél valóban annyit fizet majd, amennyit utazik.
Az elektronikus jegyek a tömegközlekedést üzemeltető BKV számára is hasznos információt nyújthatnának a járatok kihasználtságáról, a forgalom nagyságáról és az utazási szokásokról. Az e-ticketing egy Nyugat-Európában már hatékonyan működő rendszer, amelyet azonban sehol sem kötnek össze olyan módon utastájékoztatási modullal, ahogy azt a BKV tervezi.
A szolgáltatást igénylő utasok SMS-ben tájékozódhatnak majd a járatok pontos érkezéséről és a forgalmi helyzetről. Persze a forradalmian új, utas-barát tájékoztatáshoz hasonló hatást érhetne el a vállalat a gépjárműpark felújításával, erre azonban jelenleg nincsenek meg a szükséges források.
Az idei évben még használt járművek vásárlására se futja, a 10 milliárdos keret ugyanis még az állomány foltozgatására sem elég. Az állomány folyamatos megújításához ennek legalább hatszorosára lenne szükség. Ez azonban még csak a járművek cseréjére lenne elég: a megállók, szervizparkok és villamospályák felújítására nem jutna.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- A magyar vidéken tartott ülése miatt bírálja a kormányt az ellenzék
- Kaiser Ferenc: több mint ezer légi célt tud majd követni a Vaskupola magyar lokátora
- Újabb borzalmak a rémségek zalai kertjében
- Júniusban vezetik be a dugódíjat New Yorkban
- Jó időre börtönbe küldték a gigantikus kriptobukás felelősét
- Új hajók az új balatoni szezonra - képek