11 °C Budapest

Nyaralásból rémálom: kihez fordulhatunk?

Pénzcentrum
2007. szeptember 21. 09:30

Érdekes összeállítást közölt mai számában a Magyar Nemzet, melynek számos olvasója arról panaszkodott, hogy nyaralása során pénzéért színvonaltalan, rossz higiénés körülmények közötti ellátást kapott. Az eset kapcsán minket főként az érdekel, hova lehet ilyenkor elégedetlen ügyfélként fordulni.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.

A szóban forgó utasok panaszlistájukkal és fotóikkal a Budapesti Békéltető Testületet keresték meg. Ha a kifizetett szolgáltatásokat vélhetően nem az utazási szerződésben foglaltak szerint teljesíti az iroda, az ügyfél a BBT-n, illetve a polgári peres úton kívül az irodákat hatóságilag nyilvántartó Magyar Kereskedelmi és Engedélyezési Hivatalhoz is fordulhat.

Ha az utóbbi hivatal vizsgálata megállapítja az iroda szabálytalan működését, akkor felfüggesztik a nyilvántartott tevékenységét is, az utas minőségi kifogása azonban önmagában nem ad okot erre.

A konkrét ügyben az iroda álláspontja szerint egyébként az utazási szerződés minden pontja teljesült, a sérelmezett szálloda pedig más irodáknál is igen népszerű. Az iroda képviselője nem tartja kizártnak, hogy az utasok csak a szolgáltatás igénybevétele utáni árengedményért harcolnak.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
NAPTÁR
Tovább
2021. október 28. csütörtök
Simon, Szimonetta
43. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2021. október 28. 12:00