Érdekes összeállítást közölt mai számában a Magyar Nemzet, melynek számos olvasója arról panaszkodott, hogy nyaralása során pénzéért színvonaltalan, rossz higiénés körülmények közötti ellátást kapott. Az eset kapcsán minket főként az érdekel, hova lehet ilyenkor elégedetlen ügyfélként fordulni.
A szóban forgó utasok panaszlistájukkal és fotóikkal a Budapesti Békéltető Testületet keresték meg. Ha a kifizetett szolgáltatásokat vélhetően nem az utazási szerződésben foglaltak szerint teljesíti az iroda, az ügyfél a BBT-n, illetve a polgári peres úton kívül az irodákat hatóságilag nyilvántartó Magyar Kereskedelmi és Engedélyezési Hivatalhoz is fordulhat.
Ha az utóbbi hivatal vizsgálata megállapítja az iroda szabálytalan működését, akkor felfüggesztik a nyilvántartott tevékenységét is, az utas minőségi kifogása azonban önmagában nem ad okot erre.
A konkrét ügyben az iroda álláspontja szerint egyébként az utazási szerződés minden pontja teljesült, a sérelmezett szálloda pedig más irodáknál is igen népszerű. Az iroda képviselője nem tartja kizártnak, hogy az utasok csak a szolgáltatás igénybevétele utáni árengedményért harcolnak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


