Amennyiben módosításra kerül a külföldiek tartózkodásáról szóló törvény Csehországban, már nem éri majd meg fizetség fejében házasságot kötni az állandó tartózkodási engedélyre pályázó külföldiekkel, főleg vietnámi férfiakkal - írja a Világgazdaság.
A jelenleg érvényben lévő törvény szerint ugyanis, aki házasságra lép egy cseh állampolgárral, az automatikusan megkapja az állandó lakhatási engedélyt. Ennek jelentősége, hogy állandó engedély hiányában a bevándorló nem vásárolhat lakást, nem kaphat jelzáloghitelt, sőt még munkahelyet sem változtathat.
A kormány a fiktív házasságok megszüntetését az engedélyek érvényességi idejének két évre való korlátozásával szeretné elérni, amely már nem teszi azonnal lehetővé a fent leírt cselekedeteket. A cseh nőkkel való fiktív házasságért a vietnámi férfiak fizetnek a leggyakrabban.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








