A T-Mobile az idén jelentősen bővíti 3G/HSDPA hálózatát, és az elmúlt hetek fejlesztéseinek köszönhetően a szolgáltató ügyfelei már 70 városban használhatják a gyors mobilinternetet. A 3,6 Mbps letöltési sebességű T-Mobile szélessáv - amely Budapest egyes helyein már akár 7,2 Mbps letöltés is kínál - jelenleg a lakosság több mint 40%-a számára érhető el. A mobilcég új helyszíneken és a már lefedett területeken egyaránt további 3G/HSDPA állomásokat telepít.
A legfontosabb szempont, hogy a lefedett területeken a T-Mobile lehetőség szerint a legtöbb helyen beltéri lefedettséget és megfelelő kapacitásokat biztosítson. Ez utóbbira szükség is lesz, hiszen az akcióknak köszönhetően dinamikusan nő a mobilinternetre előfizető ügyfelek száma.
A piacvezető mobilcégnél már 100 ezernél is többen fizetnek elő valamely havidíjas Net vagy Mobilinternet csomagra. A mobilinternet sikeréhez hozzájárul, hogy a T-Mobile számos 3G/HSDPA eszközt kínál akciósan, és az internetezés díja is kedvező.
Többek között elérhető már a legújabb HSDPA-s kommunikátor, a Nokia E90, és új Mobilinternet csomag vásárlása, 2 éves hűségnyilatkozat vállalása esetén kamatmentes részletre akár számítógépet is lehet vásárolni a szolgáltató értékesítési helyein. Az új előfizetést vásárló, és arra 1 vagy 2 éves hűségnyilatkozatot vállaló ügyfelek ráadásul év végéig fél áron netezhetnek, a 2 GB-os internetes csomag havi díja így 2007. december 31-ig mindössze 2895 forint.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


