A Fogyasztóvédelmi Felügyelethez nap mint nap érkeznek panaszok a különböző tévétársaságok betelefonálós játékaival kapcsolatban. A leggyakoribb sérelem, hogy a játékosoknak azokat a hívásokat is kiszámlázzák, amikor éppen foglalt vagy süket a vonal, így előfordult már, hogy valakinek az egy órás játék ideje alatt 242 hívást, és összesen 72 ezer forintnyi összeget számlázott ki a szolgáltató.
A Magyar Hírlap által megszólaltatott hatóságok azonban, saját bevallásuk szerint nem tehetnek semmit, mert a jelenleg érvényben lévő média- és egyéb idevonatkozó törvények egyikük hatáskörébe se utalják a játékszervezők ellenőrzését.
A beérkezettel panaszokat a Fogyasztóvédelmi Felügyelőség továbbította a versenyhivatal felé, amely azonban csakis azt vizsgálhatja, hogy a reklámok és a játékszabály megfelelnek-e a fogyasztók tájékoztatására vonatkozó követelményeknek.
A Nemzeti Hírközlési Hatóság csak a szolgáltatókat vizsgálhatja, a Szerencsejáték Felügyelet hatásköre nem terjed ki a tudás alapúnak minősíthető játékokra, míg a ORTT-nek egyáltalán nincs jogosultsága eljárni.
A hatóságok több alkalommal indítottak már vizsgálatot, amelyeket azonban illetékesség hiányában lezártak, és kezdeményezték a megfelelő jogi környezet megteremtését is, a kérdéses ügyben azonban még nem történt előrelépés.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Idén nyáron is ellepik a magyarok a horvát tengerpartot, minden korábbi rekord megdőlhet
- Bűnügyi felügyelet alatt két diósgyőri szurkoló
- Videó a Hamász túszairól: valóság vagy propaganda?
- Megvan az Újpest új vezetésének első igazolása
- Szünetre megy a választásokig a törvényhozás
- CPAC – „Várjuk a szuverenista, konzervatív erők győzelmét”