Ahogy az várható volt, az iPhone-ra várakozó tömött sorokban olyanok is megbújtak, akik nem kifejezetten az újdonság trendi mivolta miatt töltöttek órákat az Apple üzletek előtt, nekik sokkal nagyobb terveik voltak: feltörni az új készülék kódolását. A legfrissebb híradások szerint ez már sikerült is, ugyanis máris megoldhatóvá vált, hogy ne kelljen 2 éves hűségnyilatkozatot kötni az AT&T-vel ahhoz, hogy az iPhone használhatóvá váljon.
Az első vásárlók tapasztalatai alapján azonban van még néhány idegesítő hiba a készülékkel, melyeket eddig nem sikerült "deaktiválni". Ilyen például, hogy az iPhone, a nagysikerű iPodokkal ellentétben nem engedi, hogy egyszerűen csak drag-and-drop technikával ráhúzgáljunk zeneszámokat az iTunes-ban. Az új készülék csak az iTunes playlist szinkronizálására képes, azaz amennyiben egy albumot fel akarunk másolni a telefonra, először fel kell azt tenni az iTunes playlist-jére, majd szinkronizálni kell az iPhone-t ezzel a listával. A törlés is csak úgy oldható meg, ha először a gépi listáról eltávolítjuk a számokat, majd újra szinkronizálunk.
Ezen idegesítő felesleges bonyolítás mellett sikerült még egy olyat alkotni, mellyel az iPod egyik alapfunkcióját lehetetlenítették el (nyilvánvalóan csak szoftveres blokkolással). Mint ismeretes, egy iPod géphez csatlakoztatását követően az iTunes le tudja játszani a készüléken lévő számokat, így könnyű volt egy buliba több ezer zenét egy pillanat alatt beilleszteni. Az iPhone-nál ez nem működik, a számokat ugyanis látja a gép, de azok szürkével jelennek meg, nem lehet rájuk klikkelni, így lejátszani sem őket.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Már ki is nevezték Szentkirályi Alexandra utódát - és az utód utódát is
- Napokon belül pénzre számíthat rengeteg háztartás
- Hatházi Róbert: a húsvét minden kor emberének ugyanazt az üzenetet hordozza
- Nagy változás a gyógymedencéknél - részletesen indokolt az NNGYK
- Ha autót vezet, akkor egy életveszélyes jelenség fenyegeti
- Friss kutatás: súlyos veszélyt jelent a használt sütőolaj