Az Egyesült Államokban a szokásos hírveréssel, éjszakázó vásárlók sorával és hasonló külsőségekkel debütált az Apple iPhone nevű okostelefonja, eközben azonban az európai mobilosok csak szájtátva figyelhettek és kérdezhették maguktól: mikor lesz nekünk ilyenünk?
A kérdés eldöntésének alapja mindenekelőtt az, hogy ki lesz a kizárólagos mobilszolgáltató a kontinensen, aki terjesztheti a készüléket, mely csakis az ő rendszerében lesz képes működni. A tengerentúlon ezt a szerepet az AT&T tölti be, míg Európában piaci pletykák szerint a brit óriás, Vodafone lehet a befutó.
A legtöbb piaci elemző reálisnak látja a felröppent híreket, tekintettel arra, hogy a Vodafone 60 országban 200 millió ügyfelet szolgál ki, míg az AT&T 61 millió ügyféllel büszkélkedhet. Szakértők felhívják viszont a figyelmet arra is, hogy a szolgáltatók versenyre kelhetnek az Apple kegyeiért és az exkluzív státuszért, mely olyan magasra repítheti az átvétel árát, hogy a Vodafone esetleg gazdaságossági megfontolásokból visszavonulót is fújhat.
A Reuters híradása szerint az Apple egy hatalmas durranásként akarja bevezetni Európába új slágertermékét, mely alapján a Vodafone lehet a legvalószínűbb partner. A tárgyalások állítólag ott tartanak, hogy az Apple szeretne forgalmi garanciát kierőszakolni a brit cégtől, mely azonban amellett, hogy ezt nem szívesen teljesíti, szeretné, ha az árazás kérdésében valamelyest szabadkezet kapna.
Mint ismeretes az USA-ban a 4 GB-os modell 499 dollárért, a 8 GB-os 599,99 dollárért került a polcokra.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Fontos döntést kell meghozni a nyugdíjjal kapcsolatban
- Világrekorder viadal kezdődik a Balatonon
- Lehet számolgatni a Superchargereknél
- Figyelmeztetés: veszélyes járművek bukkannak fel a hazai utakon
- Kissé kettészakad az ország – ezt tartogatja az időjárás
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket