A legfrissebb piackutatási eredmények szerint egyértelműen hatott a kiszivárogtatás és a suttogó propaganda, az Apple iPhone nevű készüléke ugyanis még meg sem jelent, az USA-ban máris 19 millióan akarják megvenni.
Az M:Metrics mérései szerint az Egyesült Államok azon mobil-előfizetőinek körében, akik értesültek az iPhone érkezéséről 14% azok aránya, akik kifejezetten szeretnék megvásárolni az újdonságot. Ezt az arányszámot a teles amerikai előfizetői bázisra kiterjesztve 19 milliós várható értékesített darabszámot kapunk.
Ez a számérték akkor értékelhető igazán, ha kiemeljük, hogy a felső kategóriás készülékek körében az 1 milliós értékesítés már jónak mondható. A kiugró eredményt az iPhone úgy érte el, hogy a válaszadók tisztában voltak a 499-599 dolláros ársávval és azzal is, hogy a telefon csak az AT&T hálózatán működik majd.
A piackutató cég az AT&T számára is tartogatott jó híreket, a vásárolni szándékozók 67%-a ugyanis jelenleg még másik mobilszolgáltató ügyfele.
A 19 milliós darabszám messze felülmúlja az Apple terveit is, a cég ugyanis 18 hónap alatt 10 millió készüléket szeretne értékesíteni új piacán. Az iPhone június 29-én kerül forgalomba az USA-ban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


