A készpénzforgalomból 363 darab forinthamisítványt szűrtek ki tavaly a harmadik negyedév végéig.
2006 előtt az 50 eurós bankjegy volt a hamisítók legfőbb célpontja az euró-zónán belül, később viszont meredeken zuhant a felderített hamis 50 eurós bankjegyek aránya, miközben ennek megfelelően emelkedett mind a hamis 20 eurós bankjegyek, mind pedig (sokkal kisebb mértékben) a hamis 100 eurós bankjegyek száma - hívja fel a figyelmet az Európai Központi Bank éves jelentése. Mindezek következtében a forgalomból kivont hamisítványok teljes névértéke, és ezáltal a hamisítás által okozott potenciális pénzügyi kár is csökkent 2006-ban.
Összességében két olyan évet követően, amikor a forgalomból kivont hamis eurobankjegyek száma stabil volt, 2006-ban enyhe csökkenés következett be.
Az alábbi ábra mutatja a forgalomból kivont hamisítványok trendjét, az eurobankjegyek bevezetése óta félévenként vett számadatokkal. A nemzeti bankjegyszakértő központok17 által kapott hamisítványok száma 2006-ban összesen körülbelül 565 000 volt.


-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








