Februárban visszaesett a PlayStation weboldalának forgalma, míg a két rivális, a Microsoft Xbox és a Nintendo Wii oldalainak látogatottsága kétszámjegyű növekedést produkált.
A Nielsen/NetRatings által tegnap publikált jelentés szerint februárban a Playstation.com egyedi látogatóinak száma 8 százalékkal csökkent az előző év azonos hónapjához képest.
Ezzel szemben a Nintendo.com látogatottsága óriási mértékben, 91 százalékkal emelkedett 1 év alatt, 1,6 millió látogatóra. Az Xbox.com-nak sincs oka panaszra, hiszen ugyanezen időszak alatt ők 47 százalékos növekedést regisztráltak (1,2 millió látogató).
Januárban egyébként a Nintendo volt a legkeresettebb játékkonzol az Amerikai Egyesült Államokban, a piackutató NPD szerint 436 000 darabot értékesítettek belőle.
A Nielsen/NetRatings jelentése szerint az amerikai felnőttek több mint harmada rendelkezik videójáték-konzollal, s majd 16 százalékuk pedig valamilyen hordozható konzollal. Ez ékes bizonyítéka annak, hogy ezek a játék-konzolok már nem csupán a gyermekek kedvencei, hanem szerves részévé váltak az amerikai otthonoknak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


