Februárban visszaesett a PlayStation weboldalának forgalma, míg a két rivális, a Microsoft Xbox és a Nintendo Wii oldalainak látogatottsága kétszámjegyű növekedést produkált.
A Nielsen/NetRatings által tegnap publikált jelentés szerint februárban a Playstation.com egyedi látogatóinak száma 8 százalékkal csökkent az előző év azonos hónapjához képest.
Ezzel szemben a Nintendo.com látogatottsága óriási mértékben, 91 százalékkal emelkedett 1 év alatt, 1,6 millió látogatóra. Az Xbox.com-nak sincs oka panaszra, hiszen ugyanezen időszak alatt ők 47 százalékos növekedést regisztráltak (1,2 millió látogató).
Januárban egyébként a Nintendo volt a legkeresettebb játékkonzol az Amerikai Egyesült Államokban, a piackutató NPD szerint 436 000 darabot értékesítettek belőle.
A Nielsen/NetRatings jelentése szerint az amerikai felnőttek több mint harmada rendelkezik videójáték-konzollal, s majd 16 százalékuk pedig valamilyen hordozható konzollal. Ez ékes bizonyítéka annak, hogy ezek a játék-konzolok már nem csupán a gyermekek kedvencei, hanem szerves részévé váltak az amerikai otthonoknak.

Te is így adod el a cuccaidat a Vinted-en, Facebook-on? Most érkezett, brutál NAV-bírságot kaphatsz!
A közhiedelemmel ellentétben bizonyos értékhatár felett a neten eladott használt holmink után is adózni kell, bizonylatot kell kiállítani, nyilvántartást vezetni.

-
AI és a magyar munkaerőpiac: kit hoz előnybe, és kit sodor partvonalra?
Sólyom Balázst, a Trendency Zrt. adatüzletágának vezetőjét kérdeztük.
-
Most kiderül, hogy mennyire AI-ready a hazai kkv szektor – Töltsd ki a kérdőívet!
A kérdőív kitöltése 5 perc.
-
Készpénz helyett digitális: így fizet ma Magyarország - videó
2024-ben az elektronikus tranzakciók száma pedig meghaladta a 2,5 milliárdot.


