Februárban visszaesett a PlayStation weboldalának forgalma, míg a két rivális, a Microsoft Xbox és a Nintendo Wii oldalainak látogatottsága kétszámjegyű növekedést produkált.
A Nielsen/NetRatings által tegnap publikált jelentés szerint februárban a Playstation.com egyedi látogatóinak száma 8 százalékkal csökkent az előző év azonos hónapjához képest.
Ezzel szemben a Nintendo.com látogatottsága óriási mértékben, 91 százalékkal emelkedett 1 év alatt, 1,6 millió látogatóra. Az Xbox.com-nak sincs oka panaszra, hiszen ugyanezen időszak alatt ők 47 százalékos növekedést regisztráltak (1,2 millió látogató).
Januárban egyébként a Nintendo volt a legkeresettebb játékkonzol az Amerikai Egyesült Államokban, a piackutató NPD szerint 436 000 darabot értékesítettek belőle.
A Nielsen/NetRatings jelentése szerint az amerikai felnőttek több mint harmada rendelkezik videójáték-konzollal, s majd 16 százalékuk pedig valamilyen hordozható konzollal. Ez ékes bizonyítéka annak, hogy ezek a játék-konzolok már nem csupán a gyermekek kedvencei, hanem szerves részévé váltak az amerikai otthonoknak.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








