Egyetlen, ingyenesen hívható zöld szám tárcsázásával az éves matrica kivételével már bármely időtartamra érvényes, "mobil autópálya-matrica" vásárolható az Első Mobilfizetés Elszámoló (EME) Zrt. mikrofizetési szolgáltatása segítségével.
Az autópálya-használók által közkedvelt telefonos értékesítés mától a D1 típusú, négy napos időtartamon túl a heti (10 napos) és a havi (30 napos) matrica értékesítésére is kiterjed. A könnyen megjegyezhető, ingyenes zöld szám hívásával vagy SMS küldés segítségével indítható a tranzakció és néhány másodpercen belül a visszaigazoló sms birtokában használható - írja az MTI.
Belföldről a 06-80-as előhívó után csak a 98-as számot kell megjegyezni, ugyanis a telefonszám utolsó négy számjegye egyértelműen az adott időszakra utal. Így tehát négy napos használat esetén a 06-80-98-0404, míg heti (10 napos) használathoz a 06-80-98-1010 szám hívása szükséges. Egy hónapos (30 napos) matrica vásárlásához a 06-80-98-3030-as zöld számot kell hívni.
Ugyanarról a telefonszámról párhuzamosan, több különböző autóra, akár különböző időtartamú matricát is lehet vásárolni, illetve már meglévő, érvényes matrica ideje alatt a téves igénylést az adott szám ismételt hívásával tíz percen belül törölni lehet. Az így vásárolt vagy törölt - az Állami Autópálya Kezelő Zrt. által rögzített - autópálya-matricákat az EME adatbázisa is folyamatosan tárolja, így vitás esetekben visszamenőleg is tudják biztosítani az adatokat.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








