11 °C Budapest

Online Ügyfélszolgálat: kényelmes, gyors ügyintézés a Vodafone üzletekben

Pénzcentrum
2006. november 16. 09:53

2006. november elejétől öt üzletben, a tervek szerint jövő év elején pedig további 46 helyen találkozhatnak a Vodafone ügyfelei az Online Ügyfélszolgálat termináljaival. A szolgáltatás egyedülálló Magyarországon, eddig egy mobil távközlési szolgáltató sem alkalmazta ezt az ügyfélszolgálati rendszert.


Az üzletekben kihelyezett terminálok segítségével kényelmesebb és gyorsabb lesz az ügyintézés, hiszen az előfizetők az értékesítő pultok előtti sorban állás helyett az Online Ügyfélszolgálaton keresztül menedzselhetik prepaid vagy postpaid előfizetéseiket, így például válthatnak tarifacsomagot megrendelhetnek, vagy lemondhatnak különböző szolgáltatásokat, esetleg módosíthatják ügyféladataikat.

Az üzletekben kihelyezett terminálok segítségével kényelmesebb és gyorsabb lesz az ügyintézés, hiszen az előfizetők az értékesítő pultok előtti sorban állás helyett az Online Ügyfélszolgálaton keresztül menedzselhetik prepaid vagy postpaid előfizetéseiket, így például válthatnak tarifacsomagot megrendelhetnek, vagy lemondhatnak különböző szolgáltatásokat, esetleg módosíthatják ügyféladataikat.


E hónap elején öt városban, öt Vodafone üzletbe kerültek ki a terminálok: Budapesten (Westend) és Miskolcon márkaboltokba, Dunaújvárosban, Sopronban és Szekszárdon pedig viszonteladókhoz. A tervek szerint 2007 első negyedévében minden megyeszékhelyen a márkaboltokban és további 27 helyen viszonteladónál jelennek meg hasonló eszközök, amelyek egyszerűsítik és gyorsítják az ügyfelek ügyintézését.


Az Online Ügyfélszolgálat szoftvere magyar fejlesztés, funkciói megegyeznek a Vodafone honlapján korábban Net-Rendelő néven elérhető szolgáltatás funkcióival. A terminál kezelőfelülete, és ezáltal használata egyszerű, a szolgáltatás igénybevételéhez az előfizető telefonszáma és ügyfélbiztonsági kódja szükséges.

A szolgáltatás hardver megoldása szintén magyar fejlesztés, a Vodafone egyedi igényei szerint került kialakításra. A márkaboltokban kihelyezett terminálok különlegessége, hogy a felszerelt telefonokon keresztül elérhető a Vodafone szintén egyedi, Tele-ügyfélszolgálat szolgáltatása. A készüléken a 1270-es számot tárcsázva elérhető a Vodafone Ügyfélszolgálata, ahol soron kívül szolgálják ki a készülékről érkező hívásokat. A szolgáltatás segítségével a hazánkba látogató külföldi Vodafone ügyfelek is segítséget kérhetnek saját szolgáltatójuk ügyfélszolgálatától.

 

JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

 

Az Online Ügyfélszolgálaton többek között az alábbi szolgáltatások érhetők el:
- Vodafone Passport megrendelés / lemondás
- Videotelefon megrendelés / lemondás
- Díjcsomag-módosítás
- Vodafone Mail megrendelés / lemondás
- Egyszeri illetve folyamatos hívásrészletező igénylése
- GPRS Internet megrendelés / lemondás
- Internet 50 megrendelés / lemondás
- WAP megrendelés / lemondás
- MMS szolgáltatás megrendelés / lemondás
- Hangposta megrendelés / lemondás
- Hívásletiltás / emelt díjas hívásletiltás
- Hívószám-kijelzés megrendelés / lemondás
- Konferencia-beszélgetés megrendelés / lemondás
- Levelezési cím módosítása
- Ügyfélbiztonsági kód módosítása
- Számcsere
- Vodafone hívásértesítő megrendelés / lemondás
- Nemzetközi roaming megrendelés / lemondás

Az Online Ügyfélszolgálat bevezetésével átnevezésre kerülnek az önkiszolgáló csatornákon keresztül elérhető szolgáltatások. Az új elnevezések a következőképpen alakulnak:


- Net-Rendelő mostantól Online Ügyfélszolgálat
- Tele-Rendelő mostantól Tele-ügyfélszolgálat
- SMS Rendelő mostantól SMS Ügyfélszolgálat
- WAP Rendelő mostantól WAP Ügyfélszolgálat

A legnagyobb hazai filmfesztiválon mutatkozik be a közösségi finanszírozásból megvalósult kisjátékfilm

A Magyar Mozgókép Fesztiválon találkozhat először a közönség Králl Kevin “Melange”című kisjátékfilmjével.

Üzleti ötletek tesztelése: ezt kell tenned, hogy befutó legyen a kampányod a közösségi piactéren

Magyarországon az üzleti ötletek mintegy 6 százaléka jut el abba a fázisba, hogy jutalomalapú közösségi finanszírozási kampány indulhat rájuk.

Meglepő dolgokat rejt egy kamasz naplója 2024-ben: less bele, a te gyereked is érintett!

Megvalósul Jocó bácsi nagy álma, színpadra állítják regényét. A Kamaszharc, bár fikció, a tanárként nap, mint nap megtapasztalt élethelyzeteket dolgozza fel.

Egyedülálló zenés activityt fejlesztett a magyar gyógypedagógus  (x)

Egy hazai gyógypedagógus-zeneterapeuta összerakott egy többszörösen díjazott zenei társasjátékot.

NAPTÁR
Tovább
2024. június 14. péntek
Vazul
24. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Future of Finance 2024
Mi lesz a szerepe a pénzügyekben az AI-nak?
Sustainable World 2024
Zöld finanszírozási lehetőségek, befektetési döntések, ESG megfelelés
EZT OLVASTAD MÁR?
Itt a Pénzcentrum App!
Clickbait-mentes címek és egyéb extrák a Pénzcentrum mobilapplikációban!
Most nem
Letöltöm