21 °C Budapest

Online Ügyfélszolgálat: kényelmes, gyors ügyintézés a Vodafone üzletekben

Pénzcentrum
2006. november 16. 09:53

2006. november elejétől öt üzletben, a tervek szerint jövő év elején pedig további 46 helyen találkozhatnak a Vodafone ügyfelei az Online Ügyfélszolgálat termináljaival. A szolgáltatás egyedülálló Magyarországon, eddig egy mobil távközlési szolgáltató sem alkalmazta ezt az ügyfélszolgálati rendszert.


Az üzletekben kihelyezett terminálok segítségével kényelmesebb és gyorsabb lesz az ügyintézés, hiszen az előfizetők az értékesítő pultok előtti sorban állás helyett az Online Ügyfélszolgálaton keresztül menedzselhetik prepaid vagy postpaid előfizetéseiket, így például válthatnak tarifacsomagot megrendelhetnek, vagy lemondhatnak különböző szolgáltatásokat, esetleg módosíthatják ügyféladataikat.

Az üzletekben kihelyezett terminálok segítségével kényelmesebb és gyorsabb lesz az ügyintézés, hiszen az előfizetők az értékesítő pultok előtti sorban állás helyett az Online Ügyfélszolgálaton keresztül menedzselhetik prepaid vagy postpaid előfizetéseiket, így például válthatnak tarifacsomagot megrendelhetnek, vagy lemondhatnak különböző szolgáltatásokat, esetleg módosíthatják ügyféladataikat.


E hónap elején öt városban, öt Vodafone üzletbe kerültek ki a terminálok: Budapesten (Westend) és Miskolcon márkaboltokba, Dunaújvárosban, Sopronban és Szekszárdon pedig viszonteladókhoz. A tervek szerint 2007 első negyedévében minden megyeszékhelyen a márkaboltokban és további 27 helyen viszonteladónál jelennek meg hasonló eszközök, amelyek egyszerűsítik és gyorsítják az ügyfelek ügyintézését.


Az Online Ügyfélszolgálat szoftvere magyar fejlesztés, funkciói megegyeznek a Vodafone honlapján korábban Net-Rendelő néven elérhető szolgáltatás funkcióival. A terminál kezelőfelülete, és ezáltal használata egyszerű, a szolgáltatás igénybevételéhez az előfizető telefonszáma és ügyfélbiztonsági kódja szükséges.

A szolgáltatás hardver megoldása szintén magyar fejlesztés, a Vodafone egyedi igényei szerint került kialakításra. A márkaboltokban kihelyezett terminálok különlegessége, hogy a felszerelt telefonokon keresztül elérhető a Vodafone szintén egyedi, Tele-ügyfélszolgálat szolgáltatása. A készüléken a 1270-es számot tárcsázva elérhető a Vodafone Ügyfélszolgálata, ahol soron kívül szolgálják ki a készülékről érkező hívásokat. A szolgáltatás segítségével a hazánkba látogató külföldi Vodafone ügyfelek is segítséget kérhetnek saját szolgáltatójuk ügyfélszolgálatától.

 

Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!

A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

Az Online Ügyfélszolgálaton többek között az alábbi szolgáltatások érhetők el:
- Vodafone Passport megrendelés / lemondás
- Videotelefon megrendelés / lemondás
- Díjcsomag-módosítás
- Vodafone Mail megrendelés / lemondás
- Egyszeri illetve folyamatos hívásrészletező igénylése
- GPRS Internet megrendelés / lemondás
- Internet 50 megrendelés / lemondás
- WAP megrendelés / lemondás
- MMS szolgáltatás megrendelés / lemondás
- Hangposta megrendelés / lemondás
- Hívásletiltás / emelt díjas hívásletiltás
- Hívószám-kijelzés megrendelés / lemondás
- Konferencia-beszélgetés megrendelés / lemondás
- Levelezési cím módosítása
- Ügyfélbiztonsági kód módosítása
- Számcsere
- Vodafone hívásértesítő megrendelés / lemondás
- Nemzetközi roaming megrendelés / lemondás

Az Online Ügyfélszolgálat bevezetésével átnevezésre kerülnek az önkiszolgáló csatornákon keresztül elérhető szolgáltatások. Az új elnevezések a következőképpen alakulnak:


- Net-Rendelő mostantól Online Ügyfélszolgálat
- Tele-Rendelő mostantól Tele-ügyfélszolgálat
- SMS Rendelő mostantól SMS Ügyfélszolgálat
- WAP Rendelő mostantól WAP Ügyfélszolgálat

Tini unokájával közösen ad ki könyvet a 77 éves, Pulitzer-emlékdíjas fotóművész (x)

Révész Tamás 20 évnyi amerikai élet után visszatért Magyarországra és az újabb könyve már itthon, Budapesten készült.

Ezen a szőnyegen jógázva már semmi sem választ el a természettől (x)

Gombából és növényi szálakból fejlesztett újgenerációs jógamatracot egy fiatal magyar csapat.

Tücsökfehérjéből készít proteinszeletet a magyar orvostanhallgató, a Cápák között befektetője is beszállt az üzletbe (x)

Ennek nincs is tücsök íze, ez a leggyakoribb visszajelzés a többféle ízesítéssel gyártott, tücsökfehérjével dúsított proteinszelet, snack és shake kapcsán.

A legnagyobb hazai filmfesztiválon mutatkozik be a közösségi finanszírozásból megvalósult kisjátékfilm

A Magyar Mozgókép Fesztiválon találkozhat először a közönség Králl Kevin “Melange”című kisjátékfilmjével.

NAPTÁR
Tovább
2024. július 27. szombat
Olga, Liliána
30. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
REA 2024 SUMMIT – Powered by Pénzcentrum
A magyar Real Estate Agent találkozó a Kalmárok közreműködésével
Future of Finance 2024
Mi lesz a szerepe a pénzügyekben az AI-nak?
Sustainable World 2024
Zöld finanszírozási lehetőségek, befektetési döntések, ESG megfelelés
EZT OLVASTAD MÁR?
Itt a Pénzcentrum App!
Clickbait-mentes címek és egyéb extrák a Pénzcentrum mobilapplikációban!
Most nem
Letöltöm