Alacsonyabb költségeiknek és a hatékonyabb célzásnak köszönhetően az e-mailek hazánkban is egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a marketingtortából. A Szonda-Ipsos felmérése szerint a magyarországi DM-piac nagysága 28.7 milliárd Ft-ra tehető, melyből az e-mail marketing 0.9 milliárdot tesz ki.
A teljes magyar DM-piac megbízásainak több mint felét az autóipar, valamint a kiadók és nyomdák adják. Az elmúlt 12 hónap során Magyarországon 34-35 millió reklám e-mailt küldtek - írja a Világgazdaság.
Novemberben természetesen a biztosítók bizonyulnak a legaktívabbnak, akik kötelező-ajánlataikkal bombázzák az ügyfeleket. A statisztikák szerint a címzettek 8-10%-a továbbkattint az elektronikus levelekből.
A Maximánál a listaár küldésenként 50 Ft, mely a programozás mellett a dizájnt és a statisztikát is magában foglalja.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








