18 °C Budapest

Kéretlen e-mailek? Hatalmas üzlet!

Pénzcentrum
2006. november 15. 09:30

Alacsonyabb költségeiknek és a hatékonyabb célzásnak köszönhetően az e-mailek hazánkban is egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a marketingtortából. A Szonda-Ipsos felmérése szerint a magyarországi DM-piac nagysága 28.7 milliárd Ft-ra tehető, melyből az e-mail marketing 0.9 milliárdot tesz ki.

A teljes magyar DM-piac megbízásainak több mint felét az autóipar, valamint a kiadók és nyomdák adják. Az elmúlt 12 hónap során Magyarországon 34-35 millió reklám e-mailt küldtek - írja a Világgazdaság.

Novemberben természetesen a biztosítók bizonyulnak a legaktívabbnak, akik kötelező-ajánlataikkal bombázzák az ügyfeleket. A statisztikák szerint a címzettek 8-10%-a továbbkattint az elektronikus levelekből.

A Maximánál a listaár küldésenként 50 Ft, mely a programozás mellett a dizájnt és a statisztikát is magában foglalja.

Példátlan összefogás a hazai Kickstarter mellett (x)

A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.

Óriási dobásra készül 2023-ban a magyar Kickstarter: ez lehet a válság ellenszere?

Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.

Újabb két közösségi kampány lett sikeres: mutatjuk, hogy melyik (x)

Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.

Jövőre ezeket az ötleteket lesz érdemes figyelni!

Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2023. március 26. vasárnap
Emánuel
12. hét
Március 26.
A Lila nap
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?