26 °C Budapest

Nagyot hibázott a Lidl: reklamációnak helye nincs!

Pénzcentrum
2006. november 3. 05:30

A lengyel versenyjogi és fogyasztóvédelmi hivatal álláspontja szerint a német Lidl diszkontlánc helyi egységei jogszabálysértést követtek el, amikor az akciós áruikkal kapcsolatban azt hirdették, hogy a fogyasztók ezek megvásárlása esetén nem élhetnek panasszal, minőségi kifogással.

A júliusban indított vizsgálat bebizonyította, hogy a cég félrevezette vásárlóit, amikor akciós újságában kiemelte, hogy a promóció keretében árusított termékek megvásárlása esetén nem lehet reklamálni, ha valami nem megfelelő.

A lengyel jogszabályok kimondják, hogy a vásárlókat ugyanolyan jogok illetik meg akkor is, ha leértékelt, akciós termékeket vesznek, mintha az éppen akciós körön kívüli árukat teszik kosaraikba.

A Lidl-t egyelőre nem sújtották pénzbírsággal, mivel a szóban forgó hivatalnak ehhez nincs joga, amennyiben azonban a cég nem változtat szokásán, akkor komoly büntetésre is számíthat. A jelenlegi határozat ellen egyébként a diszkontlánc képviselői fellebbezéssel élhetnek.

Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. június 12. csütörtök
Villó
24. hét
EZT OLVASTAD MÁR?