A lengyel versenyjogi és fogyasztóvédelmi hivatal álláspontja szerint a német Lidl diszkontlánc helyi egységei jogszabálysértést követtek el, amikor az akciós áruikkal kapcsolatban azt hirdették, hogy a fogyasztók ezek megvásárlása esetén nem élhetnek panasszal, minőségi kifogással.
A júliusban indított vizsgálat bebizonyította, hogy a cég félrevezette vásárlóit, amikor akciós újságában kiemelte, hogy a promóció keretében árusított termékek megvásárlása esetén nem lehet reklamálni, ha valami nem megfelelő.
A lengyel jogszabályok kimondják, hogy a vásárlókat ugyanolyan jogok illetik meg akkor is, ha leértékelt, akciós termékeket vesznek, mintha az éppen akciós körön kívüli árukat teszik kosaraikba.
A Lidl-t egyelőre nem sújtották pénzbírsággal, mivel a szóban forgó hivatalnak ehhez nincs joga, amennyiben azonban a cég nem változtat szokásán, akkor komoly büntetésre is számíthat. A jelenlegi határozat ellen egyébként a diszkontlánc képviselői fellebbezéssel élhetnek.

Mégse ment ki a divatból a borravaló? Úgy jattolnak a magyarok a futároknak, mintha nem lenne holnap
A legtöbben már megelőlegezve, a kiszállítás előtt adnak és a rendelésszámokhoz arányosan Budapesten kapják a legtöbb borravalót a futárok.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


