-1 °C Budapest

Nagyot hibázott a Lidl: reklamációnak helye nincs!

Pénzcentrum
2006. november 3. 05:30

A lengyel versenyjogi és fogyasztóvédelmi hivatal álláspontja szerint a német Lidl diszkontlánc helyi egységei jogszabálysértést követtek el, amikor az akciós áruikkal kapcsolatban azt hirdették, hogy a fogyasztók ezek megvásárlása esetén nem élhetnek panasszal, minőségi kifogással.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.

A júliusban indított vizsgálat bebizonyította, hogy a cég félrevezette vásárlóit, amikor akciós újságában kiemelte, hogy a promóció keretében árusított termékek megvásárlása esetén nem lehet reklamálni, ha valami nem megfelelő.

A lengyel jogszabályok kimondják, hogy a vásárlókat ugyanolyan jogok illetik meg akkor is, ha leértékelt, akciós termékeket vesznek, mintha az éppen akciós körön kívüli árukat teszik kosaraikba.

A Lidl-t egyelőre nem sújtották pénzbírsággal, mivel a szóban forgó hivatalnak ehhez nincs joga, amennyiben azonban a cég nem változtat szokásán, akkor komoly büntetésre is számíthat. A jelenlegi határozat ellen egyébként a diszkontlánc képviselői fellebbezéssel élhetnek.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
NAPTÁR
Tovább
2021. december 7. kedd
Ambrus
49. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?