3 °C Budapest

Mit nem veszünk diszkontban?

Pénzcentrum
2006. szeptember 11. 10:30

Az AC Nielsen Piackutató adatai szerint lassulás látható a diszkontok terjeszkedésében: míg ugyanis tavaly 48 egységgel bővült a teljes szegmens, addig az idei év első hét hónapjában összesen 17 egység jött létre.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.


A diszkontcsatorna piaci részesedése így is fokozatosan növekszik, elsősorban az olyan nagyforgalmú termékcsoportokban magas a diszkontok piaci szelete, mint például az ásványvíz, sajt, sör, étolaj és csokoládé.
Vannak azonban olyan területek, ahol a diszkontok nem tudnak kimagasló eredményeket elérni, ilyen például az alkoholtartalmú üdítőitalok és a jeges teák szegmense.

A kereskedelmi márkás termékek terültén töretlen a fellendülés: a diszkontforgalomban 2004 júniusa és 2005 júniusa között 27% jutott ezekre, míg az utóbbi évben ez az arány 43%-ra emelkedett.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2021. november 30. kedd
András, Andor
48. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2021. november 30. 14:35