Magyar turistákat lakoltattak ki bérelt apartmanjukból a horvátországi Dolacke Drage üdülőhelyen, mivel az épület magyar tulajdonosának nem volt engedélye bérbe adni az ingatlant, a ház ugyanis nem volt bejegyezve erre a célra.
Magyar turistákat lakoltattak ki bérelt apartmanjukból a horvátországi Dolacke Drage üdülőhelyen, mivel az épület magyar tulajdonosának nem volt engedélye bérbe adni az ingatlant, a ház ugyanis nem volt bejegyezve erre a célra - írja a Magyar Nemzet.
Az épület tulajdonosa sem adót, sem illetéket nem fizetett volna a nyaralók után, akik így illegális nyaralásért fizettek, hiszen nem voltak bejelentve az Idegenforgalmi Közösségnél sem.
A vendégek persze meglepődve mutatták a hatóság embereinek a szabályosnak hitt szerződésüket, amit még Magyarországon írtak alá, az okmány azonban a fentiek miatt érvénytelennek számít.
A sorozatos kellemetlenségek ismét ráirányítják a figyelmet arra, hogy sokszor többet bukhatunk, ha az utazási irodákat megkerülve, olcsóbban, saját magunknak keresünk szállást, amint arról alábbi cikkünkben korábban beszámoltunk.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








