Előző összeállításunkban a tévévásárlásban igyekeztünk segíteni Olvasóinknak, most pedig egy ugyancsak divatterméket, a házimozirendszert vesszük elő. A választás itt sem éppen egyszerű, az Euronics szakértője azonban rávilágított a legfontosabb kérdésekre, hogy ne legyen olyan reménytelen az elindulás.
Előző összeállításunkban a tévévásárlásban igyekeztünk segíteni Olvasóinknak, most pedig egy ugyancsak divatterméket, a házimozirendszert vesszük elő. A választás itt sem éppen egyszerű, az Euronics szakértője azonban rávilágított a legfontosabb kérdésekre, hogy ne legyen olyan reménytelen az elindulás.
Milyen tévét kell venni? - Segítünk!
Mindenek előtt tisztázni kell, hogy mire is szeretnénk használni a hangrendszert: amennyiben csak mozizni szeretnénk, akkor az olcsóbb árfekvésű modellek is megteszik, zenehallgatáshoz azonban már kicsit mélyebben a zsebünkbe kell nyúlni. (Utóbbihoz nem árt a kétutas hangszóró. Egy ilyen Panasonic rendszert 80 ezer Ft körüli áron szerezhetünk be.)
Szintén kiemelkedően fontos a helyiség mérete, ahol el szeretnénk helyezni a rendszert. E tekintetben elmondható, hogy a 40-60 ezer Ft-os kategória készülékei elegendőek egy átlagos (panel) nappaliba, amennyiben azonban nagyobb a tér, a teljesítményt és a minőséget is fokozni kell. A teljesítményre nem elsősorban a Watt-ok feltüntetett számából lehet következtetni (gyakorlatilag azt írnak a dobozra, amit akarnak), sokkal inkább az ár a minőség mércéje...
A végső döntés meghozatala előtt azt sem árt megnézni, hogy van-e a készüléken scart csatlakozó, ennek hiánya ugyanis a jelentősen meglátszik a DVD képminőségében, ami nem éppen előnyös egy házimozirendszernél.
Az Euronics szakértője szerint nem érdemes a gyanúsan olcsó modellekre szavazni, ezek ugyanis gyakorlatilag képtelenek mély hangokat lejátszani, ami jelentősen rontja a mozizásunk élvezeti értékét. Nagyságrendileg 55 ezer Ft-tól érdemes gondolkodni, mely árfekvés környékén a Samsung HT P modelljeit éri meg szemügyre venni.Amennyiben akár 70 ezret is rászánunk a rendszerre, akkor a Panasonic palettáját éri meg végigböngészni.
A fejlődés egyébként főleg a különböző formátumok támogatottsága irányába halad, nem a teljesítmény fokozása felé.
Mindent összevetve: egy átlagos felhasználónak tökéletesen megfelelnek az előcsomagolt, egyben megvásárolható rendszerek, a fanatikusok azonban egy igazán igényes szett komponensenkénti összerakásába 4-500 ezer Ft-ot is beleölhetnek. (Amennyiben a tévézés mellett a számítógéphez szeretnénk használni a rendszert, akkor bőven megelégedhetünk az alacsonyabb árkategóriával, az „igazi minőséget” csak a zenehallgatás követeli meg.)
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








