Míg a négyes metró budai állomásainak építésre kiírt tenderen volt visszalépő, addig a BKV másik nagy beruházásán nem változott a pályázók száma. Mind a négy résztvevő leadta a budapesti elektronikus jegy- és bérletrendszer (Elektra) létrehozására és üzemeltetésére vonatkozó módosított ajánlatát. - írja mai számában a Világgazdaság
Az árak magukban foglalják a beruházott tőkét, a tőke után fizetendő kamatokat, a felmerülő üzemeltetési, karbantartási és felújítási költségeket is. A nyertes pályázó építi majd ki s üzemelteti tíz évig az elektronikus jegy- és bérletrendszert, amiért a BKV rendelkezésre állási díjat fizet, így törleszti a vállalkozónak a beruházási és üzemeltetési költségeit. Ezt követően a rendszer a BKV tulajdona lesz.
Beszámolók szerint az 1-3 éves korosztály 25%-a - tehát minden negyedik gyermek - elutasít valamilyen ételt, és sokuknál óvodás, általános iskolás korban is fennáll még a probléma.
Az egyre népszerűbb finanszírozási forma itthon is gyorsan terjed, egyre többen ismerik és használják.
Bár sokat fejlődött az utóbbi években a hazai startup ökoszisztéma, még egy nagyságrenddel, szinte minden fontos mutatóban le van maradva a régiós élvonaltól.
A 120 fős tulajdonosi közösség mellé most Balogh Petya cége is beszállt a Brancs közösségi finanszírozási platformba.
-
Több, mint a kötelező: akár féláron is megvehetjük ezeket a termékeket
Az áruházlánc az akcióköteles termékkategóriákból egy-egy terméket akár 20-50% közötti kedvezménnyel kínál.
- Kétszeres olimpiai bajnokot szerződtethet az FTC
- Megvan az elhunyt fideszes honatya utóda
- Pokolian megerősödhet a Vasas férfi pólócsapata
- Pálinkával búcsúztatták a Székelyföldről hazainduló III. Károlyt
- "35-70 település" - Az ukrán elnök tudott róla, hogy 2022-ben aláaknázták a gátat
- Gát - Az ENSZ "majdnem kimondja", hogy mi történt, az EU konkrét
Sustainable World 2023
Portfolio Balaton Business Forum 2023
BUDAPEST - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


