28 °C Budapest

Bővült a kör a BB-nél

Pénzcentrum
2005. november 22. 14:02

A Budapest Bank a mai naptól tovább bővítette a Budapest Bank Üzleti Terminálon keresztül is elérhető szolgáltatásainak körét, ezáltal vállalati ügyfelei - a hazai piacon egyedülálló módon - teljesen elektronikus platformon kezelhetik a fix kamatozású egyedi betétügyleteiket is. Elérhetővé vált továbbá a rulírozó forinthitelek elektronikus úton történő igénybevétele és törlesztése is. Ezzel minimálisra csökkenthető annak szükségessége, hogy az ilyen típusú hitelügyletek miatt a vállalati ügyfelek személyesen keressék fel a bankfiókokat.

A Budapest Bank a mai naptól tovább bővítette a Budapest Bank Üzleti Terminálon keresztül is elérhető szolgáltatásainak körét, ezáltal vállalati ügyfelei – a hazai piacon egyedülálló módon – teljesen elektronikus platformon kezelhetik a fix kamatozású egyedi betétügyleteiket is. Elérhetővé vált továbbá a rulírozó forinthitelek elektronikus úton történő igénybevétele és törlesztése is. Ezzel minimálisra csökkenthető annak szükségessége, hogy az ilyen típusú hitelügyletek miatt a vállalati ügyfelek személyesen keressék fel a bankfiókokat.
A Budapest Bank Rt. 1994-ben a hazai piacon elsőként jelent meg Üzleti Terminál szolgáltatásával, melynek használói köre 15%-os bővüléssel 8200-ra emelkedett. A közelmúltban továbbfejlesztett és speciális alkalmazásokkal kiegészített Üzleti Terminál ismételten komoly újítást jelent a pénzügyi szolgáltatások piacán, hiszen segítségével a bank minden vállalati ügyfele teljesen elektronikus környezetben kezelheti meglévő rulírozó forinthitel-szerződését, valamint teljes egészében elektronikus platformon kezdeményezhet megbízásokat meglévő, fix kamatozású, standard és egyedi betétügyletekben. Az Üzleti Terminál lehetőséget biztosít standard és egyedi betétlekötések indítására, lekérdezésére, illetve a lekötött betétek részben vagy teljes összegében való felbontására, illetve a bankszámlára történő visszavezetésére.

A Budapest Bank Üzleti Terminál adatátviteli funkciójával az ügyfelek saját székhelyükről – vagy egy mobiltelefonnal létesített kapcsolat segítségével akár székhelyüktől függetlenül is – elektronikus platformon, az üzleti folyamataikhoz rugalmasan illeszkedően kezdeményezhetik az Üzleti Terminál összes meglévő és újonnan elérhető szolgáltatását.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2021. augusztus 4. szerda
Domonkos, Dominika
31. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?