A Tesco stratégiai partnerségre lépett a francia Mistral AI startuppal, hogy mesterséges intelligencia alapú megoldásokkal optimalizálja üzleti folyamatait.
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Demján Sándor 1+1 KKV Beruházás-élénkítő Támogatási Program: a kifizetések összege elérte a 75 milliárd forintot, vagyis a megítélt támogatások közel háromnegyede már a nyertes vállalkozások számláján van. Ez a támogatás a kedvező döntéssel rendelkező vállalkozások kétharmadát érinti, mintegy 900 hazai KKV már elkezdhette beruházásait, így a program gyors ütemben valósítja meg célját: tényleges segítséget nyújt a magyarországi kis- és középvállalkozásoknak.
A támogatói döntéssel rendelkező cégek háromnegyede már kézhez kapta a támogatói okiratot is: eddig több mint 1000 vállalkozás számára állított ki a Magyar Gazdaságfejlesztési Ügynökség okiratot összesen 83 milliárd forint értékben. Ez jól mutatja, hogy az adminisztráció gördülékenyen zajlik, és a források a lehető leggyorsabban jutnak el a kedvezményezettekhez.
„A program üteme folyamatosan gyorsul, és az adatok is bizonyítják, hogy óriási segítséget jelent a hazai KKV-k számára. Továbbra is azon dolgozunk, hogy a beruházások minél hamarabb elindulhassanak” – emelte ki Szabados Richárd, a KKV-fejlesztésért és technológiáért felelős államtitkár.
A program célja, hogy a vállalkozások saját forrásaik kiegészítésével, kedvező feltételek mellett valósíthassák meg beruházásaikat. A támogatás különlegessége, hogy egyszerre ösztönzi a technológiai fejlesztéseket, kapacitásbővítést és energiahatékonysági beruházásokat, így hozzájárul ahhoz, hogy a magyar KKV-k hazai és nemzetközi szinten is versenyképesek legyenek.
Az elmúlt hetekben a kifizetések üteme látványosan felgyorsult: mindössze egy hónap alatt négyszeresére nőtt a kifizetett összeg, ami nemcsak hosszú távú növekedést, hanem azonnali gazdaságélénkítő hatást is jelent. A támogatással a cégek új gépeket és modern technológiákat szerezhetnek be, amelyek a foglalkoztatás bővülését és a helyi gazdaság erősödését is magukkal hozzák.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








