A Warner Bros Discovery elutasította a Paramount Skydance 108,4 milliárd dolláros felvásárlási ajánlatát.
A Tesco, Nagy-Britannia legnagyobb szupermarketlánca, megemelte éves profitelőrejelzését az erős első féléves teljesítménye után. A vállalat piaci részesedésének növekedése 10%-os nyereségemelkedést eredményezett az első hat hónapban - írta a Reuters.
Ken Murphy vezérigazgató elmondta, hogy a Tesco értékének, termékeinek és szolgáltatásainak minőségjavítása a vártnál nagyobb volumennövekedést hozott az augusztus 24-ig tartó első félévben. "Ez nagyszerű lendületet ad nekünk a karácsonyi ünnepek előtt" - nyilatkozta újságíróknak.
A cég a 2024/25-ös pénzügyi évre 2,9 milliárd font körüli kiskereskedelmi korrigált üzemi eredményt vár, ami magasabb a korábbi, legalább 2,8 milliárd fontos előrejelzésnél. Az Egyesült Királyságban a like-for-like eladások 3,5%-kal nőttek a második negyedévben, az első negyedévi 4,6%-os növekedés után. A Tesco sikeresen növelte piaci részesedését, amely éves szinten 60 bázisponttal 27,8%-ra emelkedett a szeptember 1-jéig tartó 12 hétben. Ez 2022 januárja óta a legmagasabb érték a Kantar piackutató adatai szerint.
A vállalat profitált abból a stratégiájából, hogy közel 800 árucikk esetében megegyezik az Aldi árával, valamint a Clubcard hűségprogram népszerűségéből, amely alacsonyabb árakat biztosít a tagoknak. Ezeket a programokat költségmegtakarításból finanszírozzák. A pozitív hírek hatására a Tesco részvényei 3%-kal emelkedtek, így az idei év eddigi nyereségük 26%-ra nőtt.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








