Az amerikai infláció látványos lassulása kedvező feltételeket teremt a Federal Reserve számára, miközben az Egyesült Államok gazdasági mutatói továbbra is stabil képet mutatnak.
Fél év leforgása alatt megduplázódott az EURO raklapok ára. Ennek hatására mostanra nagy biznisz lett a raklaphamisítás is.A drágulás oka mögött a koronavírus hatása áll - derült ki az RTL riportjából.
Alig fél év alatt megduplázódott a fából készült EURO raklapok ára, valamint a csomagoláshoz használt kartonpapír, de jelentősen nőtt az ára a műanyag-fóliáknak is – árulta el az rtl.hu-nak Sebesta Péter, a Magyar Hűtő- és Konzervipari Szövetség elnöke. „Bármilyen terméket veszünk is le a polcról, annak árában kilónként 12 forintot is jelenthet a papírból készült gyűjtőkarton, illetve 10-15 forintot a fólia ára” – mondta a szakértő.
Szintén khat a magyar árakra, hogy a koronavírus után felpörgő amerikai építőipar szükségleteit a kanadainál jóval olcsóbb európai fenyőből fedezte. Ezek nagy része az orosz tajgáról származik, ahonnan magyar cégek is igyekeznek fenyőt importálni, ám a megnövekedett kereslet meglátszik az árakon is. Baracsi István cége 36 éve gyárt raklapokat Magyarországon, elmondása szerint a legnagyobb felhasználónak számító Németországban év elején nyolc euró volt a raklap ára, nyárra viszont már 23-25 euróra ugrott.
Hatalmas biznisz lett a raklaphamisítás is: vannak olyan szállítmányozók, akik az új, vagy nem túl régi raklapok helyett hamisított palettákat adnak vissza, az újakat pedig eladják. Több tízezres tételről van szó, így komoly kárt okoznak ezzel a cégeknek.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








