A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Nyereséges évet zárt tavaly a magyar barkácspiacot uraló három lánc, a Praktiker, az OBI és a Bauhaus - írja a Világgazdaság.
Az iparági becslések szerint 130 milliárd forintos magyarországi barkácspiac több mint 90 százalékát lefedő három vezető vállalat egyaránt növelte árbevételét tavaly, egyúttal nyereségesen működött. Az OBI forgalma 13 százalékkal 68,6 milliárd forintra ugrott az elmúlt évben, versenytársa, a Praktiker ennél is nagyobbat lépett előre: a 2015-ös eladási adatokat 20 százalékkal megtoldva 39,2 milliárd forintig jutott. A Bauhaus bevétele 16 százalékkal 17,5 milliárd forintra hízott.
Szakértők szerint az ágazat meghatározó szereplőinek jelentős bővülése annak tudható be, hogy a beruházási kedv javulásának és a lakásépítések beindulásának köszönhetően nemcsak az építőipari termelés nőtt dinamikusan, hanem a kedvező fordulat a barkács-, a lakberendezési és a kertpiac értékesítési mutatóira is kihatott.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








