Nemzeti Földhő Stratégia: 2030-ig megkétszerezzük a geotermikus energia hazai felhasználását.
Ötletek első kézből, a legnagyabbaktól.
A BrandFestival idei előadói között olyan világhírű egyéniséget is köszönhetünk, mint Atanasz Rajkov, aki a 600 millió egyedi felhasználót számláló Viber közép-kelet-európai igazgatója.
A világszerte már több mint 600 millió egyedi felhasználóval rendelkező Viber számára a közép- és kelet-európai térség a vállalat három legnagyobb globális régiója közé tartozik. Atanasz Rajkov feladata, hogy a Viber eddigi sikerére építve vezesse a vállalat és az alkalmazás további növekedését Közép-Kelet-Európában, elsőként Bulgáriában, Görögországban, Szerbiában és Magyarországon. A négy piac felhasználószámban és fejlődési potenciálban is kiemelkedik az összesen 27 millió Viber-felhasználóval rendelkező régió országai közül. A szakember a helyi igényeknek megfelelő marketingtevékenység kialakításáért felelős, mely a régióban meglévő komoly felhasználói bázis növelését szolgálja.
"A Viber a szolgáltatás kiváló minőségének és a barátságos márkának köszönhetően alig néhány év alatt világszerte közismertté vált. Kiemelkedő növekedést értünk el Közép- és Kelet-Európában, így a helyi igényeknek megfelelő marketing- és tartalomstratégiával tovább kívánjuk növelni a régió sokmillió Véber-felhasználójának táborát. A fogyasztói elköteleződés növelése érdekében pedig folyamatosan új szórakoztató funkciókat kínálunk felhasználóinknak. Célunk olyan tartalom-partnerekkel dolgozni, akik a leginkább relevánsak a helyi célközönségek számára." - mondta Atanasz Rajkov, a Viber közép-kelet-európai igazgatója.
Rajkov a Viber-hez való csatlakozását megelőzően tíz évig felelt a legnagyobb bolgár telekommunikációs vállalat mobil- és hozzáadott értéket képviselő szolgáltatások kereskedelmi stratégiájáért, valamint meghatározó szerepet játszott az ország startup-ökoszisztémája - különösen a mobilterület - felépítésében és megerősítésében.
Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai konferenciája, egyben szakmai csúcstalálkozója idén, 2015. október 29-30-án, a Budapest Music Center-ben várja mindazokat, akiknek fontos, hogy innovatív ötletekkel tartsák magukat az élmezőnyben: www.brandfestival.hu
(x)
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Juhász Péter lesz Szentgyörgyvölgyi Péter kihívója az V. kerületben
- Világháborús gránátra futott a kombájn Szerencsnél
- Washingtonból hívták telefonon Izraelt
- Az ukrán elnök megölését tervezték lengyel-orosz összefogással
- Ukrajna érdemrenddel tünteti ki Alain Delont
- Máris itt a Kínai Nagydíj - sport a tévében