13 °C Budapest

Nem is gondolnád, mennyire elkötelezettek a magyar munkavállalók

MTI
2015. június 24. 16:02

Egy átlagos magyar vállalatnál a munkavállalók 60 százaléka elkötelezett a cég iránt, másoknak is ajánlja munkahelyét, nem tervez állást változtatni és az elvárásokon felül teljesít a vállalat céljai érdekében - derül ki az Aon Hewitt "Trendek a munkavállalók elkötelezettségében" című szerdán közzétett kutatásából.

A közlemény szerint a tanácsadó cég 164 ország, több mint 1000 vállalatának körülbelül 9 millió munkavállalóját kérdezte arról, hogy mi a véleménye munkahelyéről.

A magyarok elkötelezettsége kissé meghaladja az 57 százalékos európai szintet, azonban némileg elmarad a globális értéktől, amely 62 százalék. Magyarországon a dolgozók leginkább közvetlen felettesükkel és munkatársaikkal elégedettek, míg legkritikusabban fizetésükről és előrelépési lehetőségeikről nyilatkoznak

- fejtette ki Bakos Réka, az Aon Hewitt szakértője a közleményben.

Az, hogy világszerte a munkavállalók 62 százaléka elkötelezett cége iránt, enyhe emelkedést jelent az előző évhez képest. Latin-Amerika továbbra is a legstabilabb és legmagasabban elkötelezett régió, Afrika és Közép-Kelet tette meg a legnagyobb fejlődést: 2012-ben mért 53 százalékos munkavállalói elköteleződés idén elérte a 67 százalékot. Észak-Amerikában az elkötelezettség majdnem elérte a 66 százalékot, azaz a recesszió előtti szintet.

NEKED AJÁNLJUK
Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

NAPTÁR
Tovább
2024. április 19. péntek
Emma
16. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
CSOK Plusz - hírek, tudnivalók
A legfontosabb hírek, elemzések, és a részletszabályok a 2024-től elérhető CSOK Plusz-ról.
Most nem