A Digiméter 2020, 2021 és 2022 után immár negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét.
A jövő év végéig kétezer embernek tudnának jövedelmet biztosítani, feltéve, hogy értelmesen szabályozzák Magyarországon a piacot - mondta Fekete Zoltán, az Uber nevű utazásmegosztó szolgáltatással foglalkozó cég magyarországi vezetője a Népszabadságnak.
A napilap szerdai számában ír arról, hogy Magyarországon mintegy 40 ezer, főként 21 és 40 év közötti használója, és néhány száz sofőrje van az Ubernek. A cég magyarországi vezetője állítja: tevékenységük nem szüntet meg munkahelyeket, hanem inkább létrehoz, amennyiben megfelelő a piaci szabályozás.
Ez esetben a jelenlegi alkalmazás mellett olyan, a világ más városaiban már működő szolgáltatásokat is bevezetnének, amelyek a hivatásos sofőröket célozzák. Az Ubert saját autóikkal jelenleg is használják olyan taxisok, akik elégedetlenek a szabályozási környezettel, mert az nem nekik, hanem a fuvarszervező cégnek jó.
A cég egyébként szabályozáspárti, a sofőrjeiknek ugyanis azt mondják, az Ubernél szerzett jövedelem adóköteles - reagált Fekete Zoltán arra a felvetésre, hogy a taxisok szerint az uberesek feketéznek.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.