A nem megfelelően rögzített fenyőfa nemcsak súlyos balesetveszélyt jelent, hanem komoly bírságot is maga után vonhat.
Csak a nagy áruházláncok minimum 2 milliárd forint reklámadót fognak fizetni az ingyenes reklámújságjaik után. Ezt a kiadást pedig várhatóan beépítik majd az áraikba.
A nagy áruházláncok ingyenes reklámújságai után is reklámadót kell fizetni. A Népszabadság számításai szerint az áruházláncoknak minden egyes ingyenes kiadvány után nagyjából két forintot kell fizetniük reklámadóként. És nemcsak a szórólapok, de még a belső, eladótéri reklámok is adókötelesek. Előzetes számítások alapján legalább kétmilliárd forint lesz a pluszadóterhük, amit nyilvánvalóan beépítenek majd az áraikba.
Az akciós újságok az utóbbi tíz évben váltak a kiskereskedelem nélkülözhetetlen kellékeivé. A vásárlóerő gyengülésével a szakmai zsargonban amúgy is "szélsőségesen árérzékenyként" jellemzett magyar vásárlók jó részénél általánossá vált, hogy az akciós újságok aktuális ajánlata alapján döntik el, mikor melyik áruházat keresik fel.
Az ágazatban több tucat cég ad ki országos reklámújságot, felmérések szerint a diszkontok - Lidl, Aldi, Penny Market - a legnagyobb újságküldők. Van olyan cég, amelyik egy évben több mint 300-féle újsággal is jelentkezik - igaz, közülük sok a regionális vagy helyi lap.
Valamivel ritkábban, ám újságonként annál több hirdetéssel jelentkeznek a hiper- és szupermarketek, így a Tesco, az Auchan, a Spar.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








