Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Összességében akár tízmilliárd forinttal is segítheti az állam a pénztárgépek cseréjét, korszerűsítését - nyilatkozta a Magyar Nemzetnek a Nemzetgazdasági Minisztérium helyettes államtitkára.
Balog Ádám elmondta: már elkészült a pénztárgépek és az adóhivatal közötti elektronikus kapcsolat létrehozását előíró rendelet tervezete, a szabályozás hamarosan nyilvános lesz, s hónapokon belül életbe léphet.
Az intézkedés nyomán szükségessé válik a Magyarországon működő nagyjából 250 ezer pénztárgép mintegy nyolcvan százalékának lecserélése, a többi kisebb-nagyobb átalakításokkal a jövőben is használható. Az állam ehhez a feladathoz nyújt támogatást, a dotációt az érintett vállalkozások - a tervek szerint - az adóhivatalnál igényelhetik.
Balog Ádám szerint az elektronikus pénztárgéprendszer nagyban hozzájárulhat az évi 1 000-1 500 milliárd forintnyi adót elnyelő hazai szürke- és feketeszféra zsugorításához.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


